۱۴۲۹۸۷۵
۱۵۶
۱۵۶
پ

رپورتاژ آگهی

خرید، فروش و قیمت نمای ورق کامپوزیت ارزان

سرعت نصب ورق کامپوزیت بسیار بالا بوده، از همین روی، نمای کامپوزیت مورد توجه پیمانکاران و انبوه‌سازان واقع شده است.

خرید، فروش و قیمت نمای ورق کامپوزیت ارزان

ورق کامپوزیت یک متریال جدید و مدرن بوده که به عنوان یک متریال نمای مقرون به صرفه برای ساختمان، با تنوع رنگ نامحدود و انواع مختلف، می‌تواند نیازهای هر سلیقه‌ای را برآورده کند. سرعت نصب ورق کامپوزیت بسیار بالا بوده، از همین روی، نمای کامپوزیت مورد توجه پیمانکاران و انبوه‌سازان واقع شده است.

ورق کامپوزیت چیست؟

ورق کامپوزیت از سه لایه اصلی تشکیل شده است : دو لایه ورق آلومینیومی با ضخامت 0.5 تا 3 میلی‌متر و یک لایه از مواد پلی اتیلن با ضخامت 3 تا 5 میلی‌متر. لایه بیرونی ورق کامپوزیت از یک رویه آستر اپوکسی رزین و یک لایه PVDF (پلی وینیلیدین فلوراید) تشکیل شده که باعث می‌شود رنگ ورق ثابت بماند. برای محافظت از سطح این ورق‌ها، یک لایه فیلم محافظ روی آن‌ها قرار می‌گیرد که در انتهای نصب از روی ورق، جدا می گردد.

خرید، فروش و قیمت نمای ورق کامپوزیت ارزان

مزایای ورق کامپوزیت

·    تنوع رنگ و طرح : ورق‌های کامپوزیت در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می شوند، که امکان ایجاد نماهای خلاقانه را به طراحان می دهد.

·    سبک و مقاوم : ورق‌ کامپوزیت بسیار سبک هستند و در عین حال مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی، ضربه و خوردگی دارند.

·    عایق حرارتی و صوتی : لایه میانی پلی اتیلن یا مواد معدنی به عنوان عایق حرارتی و صوتی عمل می‌کند، که به بهبود بهره‌وری انرژی ساختمان کمک می‌کند.

·    نصب سریع و آسان : نصب ورق‌های کامپوزیت به نسبت سایر مصالح نما، سریع‌تر و آسان‌تر است، که باعث کاهش زمان و هزینه پروژه‌های ساختمانی می‌شود.

·    نگهداری آسان : ورق‌های کامپوزیت نیاز به نگهداری کمی دارند و به راحتی تمیز می‌شوند.

·    مقاومت در برابر آتش : برخی از ورق‌های کامپوزیت با هسته‌های معدنی ضد آتش ساخته می‌شوند که ایمنی بیشتری را در برابر حریق دارند.

·    شکل پذیری آسان : ورق های کامپوزیت امکان ماشین کاری و شکل پذیری را داشته و برای نمای های منحنی، بکار برده می شود.

·    تعمیر آسان : پنل های معیوب بدون آسیب به کل نما تعویض می شوند.

نمای ورق کامپوزیت

نمای ورق کامپوزیت یکی از محبوب‌ترین و مدرن‌ترین نماهای ساختمان می باشد. نمای کامپوزیت به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود در بین معماران و طراحان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نمای ورق کامپوزیت برای ساختمان‌های تجاری، مسکونی، اداری و صنعتی مناسب است.

خرید، فروش و قیمت نمای ورق کامپوزیت ارزان

انواع ورق کامپوزیت

  • ورق کامپوزیت PVDF : ورق کامپوزیت P.V.D.F (ورق پلی وینیلیدن فلوراید) نوعی ورق کامپوزیت است که پوشش آن شامل رزین فلوئوروکربن می‌باشد که حاوی فلورآنزیم‌ها، حلال استر، رنگ‌ها و الکل‌ها است. ترکیب این مواد، پوششی ایجاد می‌کند که نسبت به ورق کامپوزیت معمولی بسیار مقاوم‌تر است. این پوشش دارای مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش و شرایط آب و هوایی مختلف است که موجب حفظ رنگ و ظاهر اولیه آن برای مدت طولانی می‌شود. این پوشش در برابر مواد شیمیایی و آلودگی‌ها مقاوم است، که باعث می‌شود در مناطق با آلودگی بالا و همچنین باران های اسیدی مناسب باشد.
  • ورق کامپوزیت نانو : با استفاده از فناوری نانو، ورق های کامپوزیتی تولید میگردد که ویژگی های منحصر به فردی را به ورق کامپوزیت اضافه می کند. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از فناوری نانو در ورق‌های کامپوزیت، خاصیت خودتمیزشوندگی آن‌ها است. پوشش‌های نانو مانع از چسبیدن گرد و غبار و آلودگی‌ها به سطح ورق می‌شوند و با اولین باران یا شستشوی ساده، تمامی آلودگی‌ها به راحتی پاک می‌شوند. این خاصیت باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های نگهداری و شستشوی نمای ساختمان می‌شود.
  • ورق کامپوزیت طرح چوب : ورق کامپوزیت طرح چوب یکی از انواع پرطرفدار و مدرن ورق‌های کامپوزیت است که به دلیل داشتن ظاهری طبیعی و زیبا، در طراحی و ساخت نماهای ساختمان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع ورق با ترکیب زیبایی چوب و رگه های طبیعی و همچنین مزایای فنی ورق‌های کامپوزیت، گزینه‌ای مناسب برای معماران و طراحان به شمار می‌آید. این ورق‌ها دارای طرح‌ها و رنگ‌هایی مشابه چوب طبیعی هستند که به نمای ساختمان جلوه‌ای گرم و دلنشین می‌بخشند و نسبت به چوب از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و عمر آن بالاتر است.
  • ورق کامپوزیت آینه ای : ورق کامپوزیت آینه‌ای یکی از انواع خاص ورق کامپوزیت است که دارای سطحی براق و منعکس‌کننده مانند آینه است. این ورق‌ها با جلوه‌ای شبیه به آینه در طراحی‌های مدرن و نوآورانه ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سطح این ورق‌ها به گونه‌ای است که نور را منعکس می‌کند و جلوه‌ای آینه‌مانند به نما می‌بخشد که باعث افزایش روشنایی و ایجاد اثرات بصری منحصر به فرد می‌شود. ورق کامپوزیت آینه ای بیشتر در دو نوع نقره ای و طلایی تولید می گردد.
  • ورق کامپوزیت ضد حریق : ورق کامپوزیت ضد حریق (Fire-Resistant Composite Panel) نوعی از ورق‌های کامپوزیت آلومینیومی است که به طور خاص برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها در برابر آتش‌سوزی طراحی شده است. این ورق‌ها با داشتن هسته‌ای مقاوم در برابر حرارت و شعله، در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی که نیاز به استانداردهای بالای ایمنی دارند، استفاده می‌شوند. ورق کامپوزیت ضد حریق در صورت آتش سوزی از انتشاد دود سمی وگسترش آتش جلوگیری می کند.

خرید، فروش و قیمت نمای ورق کامپوزیت ارزان

خرید و قیمت ورق کامپوزیت

نما آلومینیوم، با سال‌ها تجربه موفق در زمینه تأمین و واردات انواع متنوع ورق کامپوزیت، و با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و طراحان برجسته و حرفه‌ای، آماده اجرای انواع نمای کامپوزیت ساختمان می باشد. این گروه توانایی تهیه و توزیع برندهای معتبر جهانی ورق کامپوزیت را دارد، از جمله : ورق کامپوزیت پرمیوم باند، آلومکس، نانو باند، الکواستون، آلکورد، هایپرباند، آلکوتکس، آلوسوئیس باند، طلوع باند، گلکسی باند، پلاس باند، اطلس باند، آلکووست، تویو باند، گلوری باند، آلواستون، مکس متال، دلتا باند، آلوتاپ، آلوتک، آلوتک، شاین باند، آلومی پیک. تولید کننده ترموود ، رنگ ترموود، ترمووال پشت تی وی، تایل و کفپوش ترموود. جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق کامپوزیت با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید :

وب سایت : www.namaaluminium.com

تلفن تماس : ۰۹۱۹۳۸۰۰۰۳۴ - ۰۲۱۷۷۹۷۱۱۷۶

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج