آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۰۲۳۴
۸۸۱
۸۸۱
پ

هیجان «یورو ۲۰۲۴» را با «خانم مجری سابق» آنلاین تجربه کنید +عکس

سایت آپارات اسپرت، ضمن پخش تمامی بازی‌های «یورو ۲۰۲۴» در قالب برنامه‌ای زنده به تحلیل و پوشش حواشی این رویداد ورزشی می‌پردازد.

برترین‌ها: مسابقات جام ملت‌های اروپا «یورو ۲۰۲۴» از روز جمعه ۲۵ خردادماه با پخش بازی فوتبال آلمان و اسکاتلند آغاز می‌شود. این بازی‌ها به طور زنده از بسترهای آنلاین هم پخش می‌شود و سایت «آپارات اسپرت» در همین راستا بسته ویژه‌ای  را برای علاقه‌مندان فوتبال تدارک دیده است. این سایت تمامی بازی‌های «یورو ۲۰۲۴» را براساس جدول زمان‌بندی به‌صورت زنده و به شکل دو زبانه پخش می‌‌کند و فوتبال‌دوستان می‌توانند این بازی‌ها را با گزارش به زبان اصلی و یا گزارش اختصاصی فارسی، تماشا کنند.

هیجان «یورو ۲۰۲۴» را با «خانم مجری سابق» آنلاین تجربه کنید +عکس

قبل و بعد از بازی‌ها ویژه‌برنامه آپارت اسپرت به پوشش و تحلیل این رویداد می‌پردازد. مریم ماهور که سابقه اجرای آیتم‌های برنامه تلویزیونی «حالا خورشید»، «ترانه باران»، «روز خوش» و... را در کارنامه دارد و سال گذشته برنده جایزه ۲۰۰ میلیونی برنامه «صداتو» شده بود، به همراه نوید استادرحیمی از کارشناسان شناخته‌شده ورزشی در فضای مجازی به‌عنوان مجری-کارشناس اجرای این ویژه برنامه را برعهده دارند.

همچنین جهانگیر کوثری پیشکسوت فوتبال و تهیه‌کننده سینما به عنوان کارشناس ثابت در این ویژه‌برنامه حضور داشته و به بررسی بازی‌ها خواهد پرداخت.

بازی‌های «یورو ۲۰۲۴» از روز جمعه ۲۵ خردادماه و از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد و از این تاریخ تا پایان این رویداد مهم ورزشی، آپارات اسپرت همراه فوتبال‌دوستان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج