۱۵۵۳۴۸۸
۶۶۶
۶۶۶
پ

واکنش مدیرعامل رکنا به عذرخواهی وزیر بهداشت

مسعود ابراهیمی، مدیر عامل خبرگزاری رکنا، با قدردانی از رفتار مسئولانه وزیر بهداشت، این اقدام را نشانه ‌ای از بلوغ مدیریتی و احترام به افکار عمومی دانست.

رکنا: در پی رفتار نامناسب علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با خبرنگار خبرگزاری رکنا در نشست خبری اخیر و واکنش ‌های گسترده ‌ای که در پی داشت، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، با انتشار پیامی رسمی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از خبرنگار رکنا، اصحاب رسانه و افکار عمومی عذرخواهی کرد.

در بخشی از پیام وزیر بهداشت آمده بود: «پاسخگویی و عذرخواهی، دو رکن ضروری فرهنگ سیاسی و اداری کشور و آیین مردم‌داری است. از آنچه در نشست خبری معاون وزارتخانه رخ داد، متأسفم و از خبرنگار محترم، اصحاب رسانه و افکار عمومی عذرخواهی می‌کنم.»

در واکنش به این موضع، مسعود ابراهیمی، مدیر عامل خبرگزاری رکنا، با قدردانی از رفتار مسئولانه وزیر بهداشت، این اقدام را نشانه ‌ای از بلوغ مدیریتی و احترام به افکار عمومی دانست.

1

ابراهیمی اظهار داشت: «از موضع متین و مسئولانه آقای دکتر ظفرقندی در قبال این ماجرا صمیمانه تشکر می‌کنیم. رخدادی که در نشست خبری معاون محترم وزارت بهداشت رخ داد، اگرچه تلخ بود، اما آن را اتفاقی می‌دانیم و امیدواریم در آینده هیچ خبرنگار یا مسئولی در چنین شرایطی قرار نگیرد.»

وی در ادامه افزود: «خبرگزاری رکنا آمادگی دارد به عنوان بازویی رسانه‌ ای، در مسیر اطلاع‌ رسانی دقیق و شفاف از عملکرد وزارت بهداشت و برنامه‌های ملی این وزارتخانه همکاری کند. رسانه و نهادهای حاکمیتی زمانی موفق‌ تر خواهند بود که در مسیر آگاهی‌ بخشی و پاسخگویی به مردم، در کنار یکدیگر حرکت کنند.»

ابراهیمی تأکید کرد: «رفتار حرفه‌ای و آرام خبرنگار رکنا در آن نشست، جلوه ‌ای از خویشتن ‌داری، اخلاق حرفه‌ای و وفاداری به رسالت خبرنگاری بود و این موضوع مورد تحسین جامعه رسانه ‌ای و افکار عمومی قرار گرفت.»

 

وب گردی

خبرفوری: کچل ها بزودی منقرض میشوند

معرفی شامپو ضد ریزش مو در برنامه زنده صدا سیما!!

سفارش محصول

سریال شفرونی نسخه کامل

با تخفیف ویژه در فیلیمو

مشاهده آنلاین

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج