یک اسلایس پیتزا در فضای مجازی باعث درگیری شد
دو روز پیش بود که کاربری به نام "کیمجون" متن و تصویری منتشر کرد و توییتر را بهم ریخت: "آقای پِیکی خیلی جدی یه اسلایس از هر پیتزا رو خورده بود، بعدشم که اسنپ جریمهاش کرد مسیج داد که به خدا من یتیمم زن و بچه دارم زنگ بزنید بگید جریمه رو بردارن"
برترینها: دو روز پیش بود که کاربری به نام "کیمجون" متن و تصویری منتشر کرد و توییتر را بهم ریخت: "آقای پِیکی خیلی جدی یه اسلایس از هر پیتزا رو خورده بود، بعدشم که اسنپ جریمهاش کرد مسیج داد که به خدا من یتیمم زن و بچه دارم زنگ بزنید بگید جریمه رو بردارن"

همین اظهارنظر کافی بود که کلی نظر موافق و مخالف منتشر شود، مثلا متین نوشته: من شرط میبندم اگر این آدم وقتی پیتزا رو آورده بود اگر محترمانه درخواست میکرد، شما شاید بهش این یکی دو اسلایس رو هم میدادی. اما مجددا عرض میکنم، این قضیه مثل اینه که دست کنی توی جیب یه نفر غریبهی دیگه و پولشو برداری و بگی خب نیاز داشتم! همینقدر مسخره و بیادبانه.
کاربری به نام یونانی: عجب دیوونههایی زیر این توییت منشن گذاشتن، بابا مگه ۲ تا اسلایس پیتزا فقیر رو ثروتمند میکنه؟ غلط خورده دست به غذای مردم میزنه. یعنی چی غذای مردم رو بخوری چون یتیمی؟
محمد و یک خوانش سیاسی تفسیربرانگیز: دوستان ببینید این دقیقا تفاوت طرز فکر چپ و راسته، اونایی که بهش حمله کردن چپولایی هستن که فکر میکنن همیشه باید از حق بقیه بهشون برسه و چون خودشون ندارن پس بقیه هم نباید.
هانیه: اینایی که طرفداری کردن از پیک آدمهایی هستن که هیچوقت نمیتونن مسئولیت پذیری و قراردادهای اجتماعی رو بفهمن. یا دزدین یا دزد پرور. هیچ کسی مطلقا در هیچ جایگاه و شرایطی حق نداره دزدی کنه.
فراز: این دلسوزیهای فانتزی که این زیر شده، بوی تحقیر طبقاتی میده. وقتی تخلف رو با فقر توجیه میکنید یعنی باور دارید احترام به حقوق دیگران یه کالای لوکسه که طبقه فرودست ظرفیت داشتنش رو نداره. اصلا بزرگترین توهین به قشر زحمتکشیه که با تموم سختیا، امانتداری خط قرمزشونه.
آقای ایکس: خلاصهی تفکر چپ رو در بعضی از نظرات میبینید، تو دو تا پیتزا خریدی پس منم باید حق داشته باشم بدون اجازهی تو و حتی درخواست مودبانه ازش استفاده کنم. هر کسی هم اینو نفی کنه میشه سرمایهدار بیشرف مالمردم خور.
لوبیای سحرآمیز: محض خدا کوتاه بیاید فکر کنید یکی دو دقیقه پیش داشته فلان جاش رو میخارونده بعد با همون دست از غذای تو برداره اونم بیاجازه. عقققق
به زانوم که یتیمی و زن و بچه داری. منم یتیمم باید دست کنم تو غذای مردم؟
کاربری به نام سامانه جامع: نمیدونم بشینم گریه کنم که طرف همچین کاری کرده از گرسنگی، عصبانی شم که دلیل نمیشه آدما از هم دزدی کنن و باید جریمه رو بده، در آخر لعنت بر باعث و بانی این وضعیت به خدا.
پرهام: آقا این توییت کاملا دروغه.
فقط برای بازی روانی با فقر و یتیم و غیر طراحی شده، از زمان کرونا شیلا تمام بسته ها چسب میزنه و به راحتی باز نمیشه، همون زمان تحویل مشخص میشه باز شده یا نه، الان حداقل پیک ۵۰ تومن رسیده و موتوری های اسنپ ماهی ۶۰ تومن راحت کار میکنند. مجموعه واکنش های احساسی این توییت بازی روانیه
۱- اگر بیاد بگه گشنمه بهش غذا میدادم
مقطعا دروغ در واقعیت همشون یه برو گمشو میگن زنگ میزنن شکایت میکنن.
۲- بیان اینکه یتیم و فقر توجیه دزدی نیست
قطعا در شرایط دیگه هزار تا توجیه برای هر کاری میارن.
نظر کاربران
راحت روزی ۲ میلیون از پیک داره درمیاره
نود و پنج درصد مردم به اینترنت بین المللی دسترسی ندارند و اون پنج درصد رانتی سیم کارت سفید ، دارند در توییتر جنگ زرگری راه می اندازند،
اینترنت از کجا میگیرید ؟
پاسخ ها
فیلتر شکن میخرن گیگی۵۰۰
فقط اونایی که توییت رو باور کردن کلی برای نویسنده شرح دادن کار اون نفر غلط بوده بابا اینا همش دروغه یاد تاپیک های نی نی سایت افتادم از هر ده تا تاپیک ۸ تاش دروغه
پیتزای من نه ❌
پیتزای ما ✅
برای ما هم اتفاق افتاد شیلا برگردوند سالم فرستاد
حالا جالبی تینه من اول کیم جونگ دیدم فک کردم کیم جونگ نونگی سانی چیزی از کرس پیک هم پیکی بلاندرزی چیزی تصو ر کردم اسمشه و فک کردم توییت مال خارجه.حواسم نیود توییتر برا بعضیا بازه هنوز.خوب کسی ک پول دوتا پیتزا داره حتما پول فیلتر شکنو نت پرو و سفیدو هزار کوفت دیگم داره.ولی درکل دزدی بده از هر مدلش
وقتی می خواین که اسلایس های گنده را نبینی..
بابا اسلایس های گنده مملکت رو خوردن و بردن ... سطح دغدغه ات خسته ام کرده
کدوم فضای مجازی؟گیگی ۳۰۰ تومان پول میدن میرن سر پیتزا دعوا میکنن
به زانوی چپم که خورده تو غلط می کنی که اینترنت پرو داری نوش جوووونش کاری که اون کرده با کاری که تو با خرید اینترنت پرو می کنی فرقی نداره
جالبه که اکثر مردم نت دارن ولی ننه من غریبم بازی درمیارن که وای کسبو کارمون خوابید! درضمن توی توییتر فارسی خیلیا با هویت و دغدغه های واقعی نمیان بیشترشون برای ایجاد تفرقه بین مردم هستن . اصطلاحا ((پروژه بگیر)) نام دارند
پاسخ ها
معلومه کسب و کارشون میخوابه وقتی امثال من و شما که کم هم نیستن نت نداریم از پیجشون بازدید و خرید کنیم
خفت گیر و دزد شب رو هم یتیم ه زن و بچه داره
کلا ما ایرانی ها تا وقتی برای دیگران نظر میدیم طرفدار بخشش و گذشت ایم .
ولی نوبت خودمون . فقط سر یه صف نون و جای پارک بیا ببین چجوری جررررر میدیم همو که حقمون رو بگیریم
اینکه از کدوم جهنمی نت دارید به کنار
من اگه یه نفر این کارو با پیتزا بکنه دیگه دلم نمیکشه اونو بخورم،کجا اونو باز کرده؟دستش کثیف بوده؟نکنه خورده به بقیه پیتزا ها؟نکنه کارای دیگه با پیتزا کرده باشه؟.....اه نکنید
درست بشو نیستین
نت ما فقط قطعه؟؟؟؟