پاسخ وزیر ارتباطات درباره زمان وصل شدن اینترنت
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در تلاش برای برقراری اینترنت بینالملل در اسرع وقت هستیم.
خبرآنلاین: سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در تلاش برای برقراری اینترنت بینالملل در اسرع وقت هستیم، اظهار داشت: یکی از مطالبات برحق مردم و کسبوکارها از حاکمیت موضوع دسترسی با کیفیت به اینترنت است. با توجه به شرایط حاکم بر کشور و جنگ تحمیلی بنا به صلاحدید مراجع ذیربط، دسترسیها محدود شد.
نظر کاربران
حقوق بشر باید رعایت بشه. از افغانستان و عراق بدتر شدیم😐
اینترنت پرو ، کاسبی نون وآبدار از مردم فقیر
لعنت بهتوووون
باش تا اموراتت بگذره
دو ساعت روضه خوند.
آفرین
حرف مفت دورار
وزیر قطع ارتباطات
یا علی بگو و وصلش بکن.دعای یک ملتی پشت و پناهت..؟؟؟
کسب و کارهای اینترنتی رو نابود کردین هنوز میگین در اسرع وقت! خدایا گیر کیا افتادیم
فقط نوار خالی پر میکنن اصلا اما و اگر نداره مردم دارن ب حد جنون میرسن اینترنتو وصل کنید حداقل یه سرگرمی دارن تو این وضع خراب
این همه حرف زد آخرش هم یک جواب درست و حسابی نداد ! اينترنت کلاً قطعه میگه محدودیت ایجاد شده ! اگه برای امنیت قطع شده که کل مسئولان اينترنت دارند صبح تا شب در حال توئیت زدن هستن
کیفیت اینترنت پایینه چرا قیمتش همچنان بالاست؟
توکل به خدا
بخدا باما روراست باشین ماجون میدیم برای مملکت
قطع نت یک ثانیه
وصل نت در تلاش اند همچنان
وصل کن اینترنت .پدر مردم را درآوردی ازچی میترسی
سنگ بجای شماها بود از خجالت آب میشد
اینترنت که حق مسلم هر انسان هست رو ازمون گرفتین
بدون دلیل و با پر رویی مصاحبه هم میکنید
خیر نبینید که فقط به مردم مظلوم ایران زور میگین
از هر کی توسری میخورید سر مردم تلافی میکنید
یه مشت حرف پوچ تکراری
قشنگ معلومه بنده خدا هیچ کاره هست، فکر کنم حتی بهش گفتن دیگه حرف از وصل شدن نزن تا خودمان بگیم، بعید میدانم حتی جرعت کنه به کسانی که تصمیم نهایی رو میگیرن بگه وصل کنید، بیچاره مردم مظلوم ایران.
آفرین هنر کردین شما که دارین حال میکنید مردم اینترنت ندارن
آقای وزیر دسترسی ها محدود نشده بلکه۱۰۰ درصد قطع شده
بابا بهش زمان بدید😆در حال بررسیه.داره بررسی میکنه.زمان میبره.خیلی سخته.شرایط حساسه.اسیب هم دیده.همه پیگیرن شبانه روز😆جلسات مکرر داشتن.اینترنت حق مردمه.تلاشش در اسرع وقته😆اه خدایا...سری بعد یه کبوتر رید وسط خیابون در عرض یک دقیقه قطش کنید.بعد ۸ ماه بعد از کلی بررسی وصلش کنید
ببینید میدونم کامنت من براتون مهم نیست مسئول محترم ولی بخدا خیلی از مردم با همین اینترنت داشتن خرج یک خانواده رو میدادن الان که قطعش کردید اصلا فکر میکنید اونا چی شدن؟ خرجشون از کجا میاد؟ . کاری نکنید از وطن خودمون نا امید بشیم.
توروخدا واتساپ و اینستاگرام وصل کنید کارمون خوابیده ست خواهش میکنم مردم از حقشون محروم نکنید اینترنت بین المللی حق همه مردم هست را برگردانید
در سو استفاده برخی افراد از خودمردم گرفته تا بالا دست و نقصهای فنی فجیع هیچ شکی نیست و مثل روز روشنه دیگع
ولی آقای هاشمی وزیر محترم خدایی اگر توی دست خودشون بود همون موقه وصل شده بود
دیگه جاره ای نیست انگار تا از این شرایطم عبور کنیم به بهانه امنیت یا حالا هرچی.
ب امید وصل شدن هر چه زودتر و جبران هره زوودتر خسارتهای مالی و ...
یعنی خاک بر سرتون
ملت ما یا واقعاً خیلی ساده لوح هستند و یا خیلی ترسو چون این حرفایی که مسئولان میزنند یک کلمش راست نیست این چه شرایط جنگی هست که اگه پول بدی میشه غیر جنگی الآن شما هرکسی که میخوای باش کارمندی، کارگری،دزدی، اوباشی و... هرچی و هر سنی و در هر جایی از مملکت باشی 6میلیون بده اینترنت در اختیار شما قرار میگیره و شما میشی غیر جنگی این فهمیدنش مشکله اونوقت روزی 2-3نفر از مسئولین مصاحبه میکنند یکی پیدا نمیشه که بگه مرد حسابی چرا اینقدر دروغ تحویل میدید بابا به تمام مقدسات قسم که ملت بالای 70%درصد روانی شدند این چه زندگی هستش که برای نود میلیون آدم درست کردید سگ زندگی مارو نمیکنه مگه چقدر یک آدم میتونه بریزه تو خودش
الان که شرایط جنگی نیست. پس چرا اینترنت قطعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقایون صلاح دیدن فروش اینترنت داشته باشن
بدترین وزیر تاریخ ارتباطات ایران
هر جای دنیا بود، وزیر قطع ارتباطات استعفا داده بود اگر نمی تونی کاری بکنی، بیخودی حقوق می گیری. من که به سهم خودم راضی نیستم، یک ریال از مالیات من صرف حقوق شما و رئیستان بشه.
اقای معاون ریس جمهور تاکی ۵دقیفه میشع وصل کرد اینقدر ملت سرکارنزارید رسانههای داخلی مثل روبیکا اینقدرمصرف اینترنت بالا هست که نمیشه هیچ کاری کرد
۱۵میلیون خانواده ازاینترنت نون میخورن چراوصل نمیشه جمه کنین اینقدر
دورغ نگید .تواین گرانی که هیچ نظارتی هم نیست.جنگ که یکماه هست تمام شده .تمام دنیاازاینترنت پرسرعت برای ملتش میارن .مسولین ایران قطع اینترنت افغانستان ۵جی برای ملتش آورده ولی ایران نه .اینترنت پرو به قیمت ۱۵میلیون به ملت میفروشیذ شرایط جنگی نیست .اقای ریس جمهور ازتون خواهش میکنم اینترنت وصل کنید
اقا سید
فقط بگو کی؟
بیخیال مورد های پرت و بی ربط
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
پاسخ ها
انترنت کی وصل میشود انترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
نترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
نترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
انترنت کی وصل میشود
مملکتی که با هر تقی که به توقی بخوره اینترنت را قطع کنه رو به هواست.
نمیدونم چرا بازی موش و گربه میکنند و مردم ایران هم تمام فشارهارو تحمل میکنند و دولت مردان لذت میبرند
لذت بله چون فیلتر کردن برای خودشون دکان درست کردن و بعد دکان کوچیک فروشگاه سر گردنه زدند انترنت پرو اوردن ک جیب مردم خالیتر بشه
از یه طرف میان تو رسانه میگن ما با فروش فیلترشکن برخورد میکنیم به حرف فقط و بعد میشه پرو ک درامد بیشتری داره ک خود سیستم اجرا کرد و بازم میان تو رسانه ک دولت ورود کرد برای انترنت پرو
این چه مصقربازی هست ، خودتون اوردین الان جلوی دوربین فیلم بازی میکنین
الانم در اسره وقت میخوایم کاری کنیم درست شه
نه نمیشه و اینکه جز ازار برای اکثریت چیزی ندارین
خدا لعنت کنه کسایی و ک برای ازار مردم تلاش میکنند
جون مادرتون بس کنید حلم بهم خورد بسکه شرایت جنگی کشور وبهانه کردین
نت وصل کنید الان چندین ماه نت قط کردین ما با این وضع چجوری پیش بریم💔
اینترنت رو وصل کنید 🐦
بهونتون جنگ بود جنگ هم ۳۰روز بیشتره تمام شده ولی همچنان قطعی اینترنت پابرجاست و ادامه داره چرا با اعصاب و روان مردم بازی میکنید مگر ما چه گناهی کردیم باید تاوان بدیم اینترنت رو وصل کنید به هرچی باور. دارین زندگیمون که نابودشده دارین نابودترش میکنید از تمام دنیا عقب افتادیم و هی روز به روز پسرفت میکنیم
اینترنت بخشی از زندگیمونه نباید قطع بمونه
دارم فروپاشی روانی میکنم
نباید اینیستا واتساپ تلگرام تیکتاک وصلشه
پاسخ ها
آخه احمق خنگ خیلی از کسب و کار ها با اینترنته آخه تویی که کسب و کارت با اینترنت نیست چرا حرف مفت میزنی؟
اصلا کی گفت نظر بدی اخه مگه شما چی میدونین؟
هفته بعد نصف جمعیت ایران فقیر میشن بدبخت میشن بی پول میشن و تو اومدی اینجا داری نظر میدی؟؟؟
واقعا برای یه سری ها متاسفم که هنوز اشتباه خودشونو قبول ندارن
شما فقط به فکر خورد و خوراک خودتونید نه بقیه
تو رو خداااا اگه براتون مردم مهم هستن وصل کنید
لااقل هزینه همبن نت داخلی رو کمتر کنید نت بین المللی رو قطع کردین هزینه بین الملی رو هم میگیرید
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید. اینترنت را وصل کنید.
دلم برا مردمم میسوزه دارن التماس میکنن
وصل کنید اینترنت رو وصل کنید لامصب رو