پاساژ ارغوان یک هفته پس از فاجعه آتشسوزی
این پاساژ هفته پیش آتش گرفت و ۱۲ کشته بر جای گذاشت.
فرارو: ۲۲ اردیبهشت ماه است. درست یک هفته پس از حادثه آتشسوزی. خیابان توحید شمالی بسته است. جلوی خیابان و اطراف پاساژ، با داربست بسته و با حفاظی آبی رنگ پوشیده شده. باد میوزد و تکهای پلاستیک از ساختمان پاساژ کنده میشود و در آسمان به پرواز در میآید. این پاساژ هفته پیش آتش گرفت و ۱۲ کشته بر جای گذاشت.
تصاویری تازه از پاساژ ارغوان تهران را مشاهده میکنید:





ارسال نظر