adexo3
۱۲۹۶۶۷۷
۱۹۲۷
۱۹۲۷
پ

ژاوی: بهتر از رئال بودیم و برد حق‌مان بود

ژاوی سرمربی بارسلونا برد در ال کلاسیکو را با وجود صحنه‌های مشکوک داوری، حق تیمش می‌داند.

ورزش سه: ژاوی سرمربی بارسلونا در پایان ال‌کلاسیکو که با برد ۲-۱ تیمش همراه شد از تلاش بازیکنانش تقدیر کرد و گفت که بارسا به شایستگی برنده شد.

 بارسلونا با گل‌های سرژی روبرتو و فرانک کسیه توانست بازی باخته را برابر رئال با برد عوض کند و قدم بلندی به سمت قهرمانی بردارد. در این بازی گل مارکو آسنسیو با دخالت VAR مردود اعلام شد و در دقیقه ۹۲ کسیه توانست ورق را برگرداند.

ژاوی در پایان بازی گفت: «تیم بهتر زمین بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. قطعا از این پیروزی خوشحالم. تیم همه توانش را گذاشت و پس از سوت پایان انرژی هم تخلیه شده بود. هم در دفاع و هم در حمله عالی بودیم. این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود.»

ژاوی ادامه داد: «به خوبی بازی را کنترل کردیم ولی رئال هم می دانست چطور خودش را از پرس خارج کند. گلی که آسنسیو زد و مردود اعلام شد، روی اشتباه ما به ثمر رسید. در مجموع برتر بودیم و حقمان پیروزی بود.»

ژاوی در مورد انتخاب هافبک‌های تیمش گفت:«تا آخرین لحظات در مورد بازی دادن به سرخی روبرتو و کسیه تردید داشتم و در نهایت سرخی از ابتدا بازی کرد. او گل زد و کسیه هم که به جای سرخی وارد زمین شد نیز گلزنی کرد.»

ژاوی در پایان گفت:«پیروزی مهمی بود و فاصله امتیازی به ۱۲ رسید ولی کار قهرمانی هنوز تمام نشده و باید در هفته‌های باقیمانده بازی‌هایمان را پیروز شویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج