آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۵۷۶۱۴
۱۱۱۰۴
۱۱۱۰۴
پ

قیمت غیرمنتظره برای دیدن نیمار در ایران

علاقه‌مندان به فوتبال و به ویژه دوستداران نیمار برای دیدن این ستاره برزیلی با پیراهن الهلال نباید رقم قابل ملاحظه‌ای را هزینه کنند.

خبرورزشی: علاقه‌مندان به فوتبال و به ویژه دوستداران نیمار برای دیدن این ستاره برزیلی با پیراهن الهلال نباید رقم قابل ملاحظه‌ای را هزینه کنند. 

الهلال عربستان برای تقابل با نساجی در چهارچوب روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر می‌کند و  سه‌شنبه  شب در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت. بدون شک حضور نیمار برزیلی در ترکیب الهلال انگیزه فوتبالدوستان ایرانی را به شدت بالا می‌برد تا برای دیدن این بازی به ورزشگاه آزادی بروند.

تکلیف هواداران نساجی که کاملاً مشخص است اما بدون شک طرفداران استقلال و پرسپولیس هم می‌خواهند چنین فرصتی را به راحتی از دست بدهند. در این میان اطلاعات منتشر شده پیرامون شکل بلیط فروشی بازی حکایت از آن دارد که تماشاگران خواهان حضور در جایگاه وی آی پی برای دیدن مسابقه باید ۱۵۰ هزار تومان پول بلیت بدهند و نشستن در جایگاه هواداران میزبان هم ۷۰ هزار تومان برایشان آب می‌خورد.

فراموش نکنیم در تمام دنیا، باشگاه‌ها هنگام تقابل با تیم‌هایی که ستارگان بزرگی دارند، از این فرصت برای کسب درآمد استفاده می‌کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج