آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۶۷۲۶۲
۲ نظر
۱۸۲۶
۲ نظر
۱۸۲۶
پ

همان همیشگی؛ ترکیب احتمالی پرسپولیس در انزلی

به نظر می‌رسد با بازگشت مهدی ترابی به ترکیب اصلی پرسپولیس ارنج ابتدایی یحیی گل محمدی در بندرانزلی تا حدودی دچار تغییر شود.

ورزش سه: پرسپولیس برای صعود به صدر جدول نیاز مبرم به کسب ۳ امتیاز مقابل ملوان دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی که وحید امیری، مرتضی پور علی گنجی و یاسین سلمانی را در اختیار ندارند، با ترکیبی کامل‌تر از گذشته پای به زمین مسابقه می‌گذارند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان با سیستم ۴-۱-۴-۱: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی، گئورگو گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و شهاب زاهدی.

دروازه بان؛ بیرانوند امیدوتر به بازگشت به کلین‌شیت

بعد از دیدار با پیکان که سرخپوشان گل دریافت کردند، حالا علیرضا بیرانوند در قفس توری سرخپوشان قرار می‌گیرد تا بتواند از دروازه این تیم محافظت کند.  گلر شماره یک تیم‌ملی که در بازی با استقلال تاجیکستان یک پنالتی هم مهار کرد، حالا انگیزه زیادی دارد تا در این بازی حساس دروازه خود را بسته نگه دارد.

مدافعان؛ بدون تغییر در غیاب پورعلی‌گنجی 

خط دفاعی پرسپولیس نسبت به دیدار با استقلال تاجیکستان تغییر نخواهد داشت و دوباره زوج حسین کنعانی‌زادگان به همراه گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی جای می‌گیرند. در جناح راست دانیال اسماعیلی‌فر و در جناح چپ علی نعمتی بازی می‌کند.

همان همیشگی؛ ترکیب احتمالی پرسپولیس در انزلی

خط میانی؛ ورود یک ستاره علیه ملوان

نکته جالب خط میانی پرسپولیس، حضور دوباره سروش رفیعی است تا مشخص شود او و کنعانی‌زادگان به خاطر اتفاقات بازی قبل نیمکت‌نشین نمی‌شوند. در‌ جناح راست سعید صادقی و در جناح چپ مهدی ترابی حضور دارند تا دوباره زوج درخشان قرمزها در جناحین تشکیل شود. محمد عمری هم پشت مهاجم بازی می‌کند.

خط حمله؛ شهاب صدر جدول جدول گلزنان را می‌خواهد

شهاب زاهدی تک مهاجم پرسپولیس در این بازی است که جلوتر از نبیل باهویی همچنان اولویت اول یحیی گل‌محمدی است. اگرچه زاهدی در بازی قبلی نتوانست گلزنی کند اما یک گل برای تیمش ساخت تا دوباره اعتماد یحیی را متوجه خود ببیند. برای بازگشت به صدر چشم پرسپولیس به ساق پای این مهاجم است.

نیمکت ذخیره؛ عالیشاه، نبیل و سایرین در دسترس

پرسپولیس روی نیمکت بازیکنان سرشناسی را در اختیار خواهد داشت. به جز دروازه بان که همچنان از لیست امید انتخاب می‌شود، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، میلاد سرلک، امید عالیشاه و نبیل باهویی از جمله نفراتی هستند که در این بازی در اختیار یحیی خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      وقتی داور را داری خیالت راحته!

    • ناشناس

      تو برو کیسه تو بکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج