آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۶۸۵۲۹
۲۴۰۳
۲۴۰۳
پ

ملوان زبل‌ سپاهان را در نقش جهان زمین‌گیر کرد

زیباترین بازی هفته در نقش جهان رقم خورده است. چهار گل و چندین صحنه تماشایی و تازه ۴۵ دقیقه دیگر در راه است.

ورزش سه: زیباترین بازی هفته در نقش جهان رقم خورده است. چهار گل و چندین صحنه تماشایی و تازه ۴۵ دقیقه دیگر در راه است.

یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود. جایی که سپاهان و ملوان، تیم های رده پنجم و ششم جدول رده بندی در مصافی حساس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

سپاهان پس از اولین از دست دادن امتیاز درون زمین در لیگ برتر مقابل نساجی، حالا تحت تاثیر اعلام غیررسمی رای بازی با الاتحاد، امیدوار است در دیداری خانگی برابر ملوانی نتیجه بگیرد که هفته گذشته پرسپولیس مدعی را در انزلی متوقف کرده است.

تارتار و مورایس که فصل گذشته نیز تقابل نزدیک و جالبی در شهرآوردهای اصفهان داشتند، امروز هم رقابت پراتفاقی را روی نیمکت دو تیم خواهند داشت.

ملوان زبل‌ سپاهان را در نقش جهان زمین‌گیر کرد

سپاهان

پیام نیازمند، باربوسا، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد قربانی، حسین‌نژاد، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: ژوزه مورایس

ملوان

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری(۶۸ مسعود کاظمینی)، محمدرضا سلیمانی اصل

سرمربی: مهدی تارتار

 شرح گل:

سپاهان صفر - ملوان یک (رضا جعفری، 15 پنالتی): در پی تصمیم بحث برانگیز داور در اعلام پنالتی به سود ملوان، رضا جعفری این ضربه را با بغل پا و در جهت حرکت نیازمند به گل اول بازی تبدیل کرد.

سپاهان یک - ملوان یک (رامین رضاییان، 29): بعد از حملات دامنه‌دار سپاهان روی دروازه ملوان، رضاییان در موقعیت آفساید اما روی پاس مدافع ملوان با دروازه‌بان در حالت تک به تک قرار گرفت که ضربه سر او وارد دروازه میهمان شد. داور ابتدا این گل را آفساید گرفت اما بعد از نزدیک به پنج دقیقه وقفه در بازی، در نهایت تصمیم خود را تغییر داد و رای به سالم بودن گل سپاهان داد

سپاهان یک - ملوان دو (رضا جعفری، 45) فرار طولی رضا جعفری با اروی اشتباه نیلسون جونیور در دفع توپ موقعیتی عالی را نصیب او کرد تا او قبل از سوت پایان نیمه اول، با پای راست پیام نیازمند را برای بار دوم مغلوب کند تا به این ترتیب دبل کرده باشد.

سپاهان دو - ملوان دو (رضا اسدی، 6+45): پاس تماشایی محمد قربانی و فرار رضا اسدی او را در موقعیت تک به تک با افشار صداقت قرار داد و ضربه استادانه او باعث شد سپاهان بازنده به رختکن نرود و یکی از بازی‌های پرگل این هفته لیگ برتر شکل بگیرد

سپاهان دو - ملوان سه(سهیل فداکار،۹۰+۳)
سهیل فداکار با مجموعه اشتباهات مدافعان سپاهان گل سوم ملوان را به ثمر رساند. توپ سرگردان روی قوس محوطه به فداکار رسید، او وارد محوطه شد و با پای راست دروازه نیازمند را هدف گرفت توپ او بعد از برخورد با دانشگر به گوشه دروازه رفت.

کارت های زرد

آرمان اکوان ('۶۷)

موقعیت های حساس

دقیقه ۷۰: ضد حمله سرعتی و برق آسا از بازیکنان ملوان از دست رفت. عیسی آل کثیر توپ را نزدیکی محوطه ملوان لو داد و با یک پاس طولی بلند ملوانی‌ها وارد زمین سپاهان شدند. نفوذ از جناح چپ و با رسیدن به محوطه هافبک ملوان با پاس در عرض کاظمینی را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد ولی ضربه او به شکل عجیبی به تیر دروازه خورد و بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: پشت محوطه سپاهان امین پورعلی بازیکن تعویضی با پای راست دروازه نیازمند را هدف گرفت ولی شوت او به تیر افقی دروازه خورد و برگشت.

حواشی:

* برخورد عادی نیلسون جونیور با مهاجم ملوان به طرز عجیبی توسط داور پنالتی تشخیص داده شد.

* صحنه گل رامین رضاییان یکی از جنجال های تاریخی ورزشگاه نقش جهان را ایجاد کرد. در حالی که سپاهانی ها از سلامت گل خود با توجه به پاس رو به عقب مدافع حریف مطمئن بودند، داور گل این تیم را مردود اعلام کرد تا اعتراضی بزرگ به داور و کمک داور از سوی سپاهانی ها شکل بگیرد. در این بین، ژوزه مورایس، مربی سپاهان، با دست به سرش اشاره می کرد تا پیامی را به داور برساند. در نهایت پیام حیدری با مشورت سه نفره با کمک داور و داور چهارم و احتمالا بازبینی پشت صحنه، رای به سالم بودن گل سپاهان داد تا بازی یک بر یک در جریان باشد.

* نیلسون جونیور پس از عملکرد ضعیف در نیمه اول و اشتباه روی هر دو گل ملوان تعویض شد تا این بازیکن با عصبانیت از زمین بازی خارج شود.

* حساسیت و هیجان بازی با حضور دو ستاره سپاهان، سیاوش یزدانی و شهریار مغانلو روی سکوها، جلوه خاصی به سکوها داده است. شهریار مغانلو در لحظه کشمکش داخل میدان با عصبانیت خاصی به صحنه نگاه می کرد و وقتی داور گل سپاهان را تایید کرد، روی سکوها به شادی پرداخت.

* دقیقه ۷۳ صفارزاده، بعد از برخورد روی هوا با فرشاد احمدزاده سر به سر شد و فوری آمبولانس به کنار زمین آمد. احمدزاده با لباس خونی و سری بانداژ شده به بازی ادامه داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج