آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۰۳۹۲
۱۶۸۳
۱۶۸۳
پ

خودرویی که کادوی رونالدو در سال نو شد!

در یکی از ویدئوها در صفحه اینستاگرام جورجینا، او در حال هدیه دادن رولزرویس داون سفید رنگ به کریستیانو رونالدو به عنوان هدیه‌ای شگفت انگیز برای کریسمس دیده شد.

خبرآنلاین: در یکی از ویدئوها در صفحه اینستاگرام جورجینا، او در حال هدیه دادن رولزرویس داون سفید رنگ به کریستیانو رونالدو به عنوان هدیه‌ای شگفت انگیز برای کریسمس دیده شد.

جام جهانی 2022 برای کریستیانو رونالدو، بازیکن خارق‌العاده، چیزی نیست که ارزش یادآوری داشته باشد. با این حال، روز جشن کریسمس مطمئناً برای او ارزش یادآوری را داشت، زیرا شریک او جورجینا رودریگز یک ماشین رولزرویس جدید در این جشن به او هدیه داد. در یکی از ویدئوها در صفحه اینستاگرام، جورجینا در حال هدیه دادن رولزرویس Dawn سفید رنگ به کریستیانو رونالدو به عنوان هدیه ای شگفت انگیز برای کریسمس دیده می‌شود.

خودرویی که کادوی رونالدو در سال نو شد!

داون توسط رولزرویس به عنوان جایگزینی برای فانتوم کوپه قدیمی در سال 2015 معرفی شد و نزدیک به هفت سال در خط تولید باقی ماند. رولز رویس داون که پلتفرم خود را با نسل اول گوست به اشتراک می‌گذارد، نسخه کانورتیبل دو در از کوپه Wraith است که تولید آن توسط رولز رویس نیز متوقف شده است. با این حال، طبق گفته رولزرویس، حدود 80 درصد از پنل‌های بدنه Dawn با Wraith متفاوت است.

خودرویی که کادوی رونالدو در سال نو شد!

بسیاری از مردم از دیدن کریستیانو که Dawn را به عنوان یک هدیه جدید کریسمس دریافت می‌کند، هیجان زده هستند. با این حال، شایان ذکر است که رولزرویس تولید Dawn را در ابتدای سال 2022 متوقف کرد. بنابراین، Dawn هدیه داده شده به رونالدو ممکن است یکی از آخرین مدل‌های تولید شده Dawn باشد یا به عنوان خودروی دست دوم خریداری شود.

خودرویی که کادوی رونالدو در سال نو شد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج