آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۳۲۹۹
۸۴۷
۸۴۷
پ

پیام سپاهان به لیگ: ما عصبانی هستیم!

سپاهانی‌ها در سومین بازی پیاپی با کارت قرمز جریمه شدند.

ورزش سه: سپاهان برای سومین بازی متوالی هم اخراجی داد تا در این موضوع ترک عادت نکند، در دو دیدار اخیر بازیکنان این تیم با کارت قرمز جریمه شدند و در بازی مقابل شمس آذر مورایس سرمربی این تیم از کنار خط اخراج شد.

در بازی با آلومینیوم اراک محمد کریمی، برایان دابو و رضا اسدی سه بازیکنی بودند که از زمین مسابقه اخراج شدند تا دیدار بعدی سپاهان را از دست بدهند و این اتفاق با محرومیت ۶ بازیکن دیگر سپاهان همراه شد تا طلایی پوشان مقابل گل‌گهر ۹ بازیکن خود را در اختیار نداشته باشند.

پیام سپاهان به لیگ: ما عصبانی هستیم!

این اتفاق در بازی با گل گهر هم تکرار شد، ارشیا سرشوق در این مسابقه با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا سپاهانی‌ها این مسابقه را هم با نفرات کامل از زمین خارج نشوند.

پیام سپاهان به لیگ: ما عصبانی هستیم!

دیدار با شمس آذر هم پر از اتفاقات عجیب و غریب بود، گل سالم سپاهان که به اشتباه آفساید اعلام شد و فشار مسابقه باعث شد تا سرمربی این تیم با عصبانیت زیادی کنار خط حضور داشته باشد و پس از تذکری و کارت زردی که دریافت کرده بود در وقت‌های اضافه مسابقه از زمین بازی اخراج شود، البته او تنها اخراجی نبود و پائولو سانتوس کمک مورایس هم با کارت قرمز داور مواجه شد.

حواشی‌ای که در هفته‌های اخیر سپاهان را درگیر کرده بود روی نتایج و عملکرد این تیم تاثیر منفی گذاشت و در سه هفته پایانی نیم فصل آنها سه شکست پیاپی را تجربه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج