آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۹۹۴۹
۶ نظر
۲۷۸۳
۶ نظر
۲۷۸۳
پ

پیشنهاد عجیب یک روزنامه به ملی‌پوشان؛ فردا ببازید!

ژاپن باخته و ایران و کره‌جنوبی برای حضور در دو سمت جدول به تردید افتاده‌اند؛ آیا آنها در روز پایانی به باخت یا مساوی مصلحتی تن می‌دهند؟

روزنامه همشهری: شکست ژاپن مقابل عراق همه چیز را در جام ملت‌های آسیا به هم ریخته است. نتیجه‌ای که قطعا مهم‌ترین اتفاق این تورنمنت تا کنون بوده، دیگر تیم‌های مدعی و رقبای ریز و درشت ژاپن را به شدت دچار تردید کرده است. در گمانه‌زنی‌های اولیه که بعد از قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا مطرح شد، پیش‌بینی می‌شد که تیم‌های مدعی یعنی ژاپن، ایران، کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا همگی به عنوان تیم اول از گروه‌هایشان صعود کنند که در این صورت ایران و کره‌جنوبی در یک سمت جدول و ژاپن، عربستان و استرالیا در سمت دیگر قرار می‌گرفتند. اما شکست ژاپن معادلات را تغییر داد. ژاپن به‌طور قطع صدرنشینی در گروه را از دست داده و به احتمال زیاد به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد.

بنابراین مدعی اول جام به سمت دیگر جدول حذفی منتقل شده و این اتفاق خیلی‌ها را به صرافت فرار از این سمت انداخته است. بازی شنبه کره‌جنوبی با اردن خیلی‌ها را به شک انداخت که انگار کره‌ای‌ها تصمیم گرفته‌اند به عنوان تیم دوم از گروه‌شان صعود کنند. در ایران هم خیلی‌ها اعتقاد دارند اگر تیم ملی برای دوم شدن در گروهش برنامه‌ریزی کند کار عاقلانه‌ای انجام داده است. اظهارنظر خداداد عزیزی روی آنتن تلویزیون که گفت کادر فنی تیم‌ملی می‌تواند به این کار به عنوان یک گزینه عاقلانه فکر کند در فضای مجازی دست‌به‌دست چرخید و ماجرا را جدی‌تر کرد. حالا بحث بر سر این است که ایران باید سمت ژاپنی‌ها را انتخاب کند یا سمتی که ژاپن حضور ندارد اما احتمالا همه مدعیان به جز ژاپن در آنجا هستند.

پیشنهاد عجیب یک روزنامه به ملی‌پوشان؛ فردا ببازید!

امسال هم جام ملت‌ها به این معادلات پیچیده و تردید تیم‌ها برای اول شدن یا نشدن در گروه‌شان رسیده است. کره‌جنوبی مقابل اردن متوقف شد و خیلی‌ها این نتیجه را حاصل تلاش کره‌ برای فرار از دست ژاپن قلمداد کردند.

ایران هم روز آخر در صورت باخت مقابل امارات به عنوان تیم دوم گروهش صعود می‌کند و در این صورت در یک‌هشتم با یک تیم نسبتا ضعیف و در یک‌چهارم احتمالا با عراق روبه‌رو خواهد شد. اما اول شدن در گروه C به معنای برخورد با ژاپن یا کره‌جنوبی در بازی یک‌چهارم نهایی خواهد بود. اگرچه خود کره‌ای‌ها فعلا سرگروهی خودشان را قطعی نکرده‌اند تا همه چیز در روز آخر مشخص شود. جالب اینکه در روز پایانی بازی‌ گروه‌های D و E که ژاپن و کره در آنها حضور دارند بعد از بازی‌های گروه ایران برگزار می‌شود. ایران سه‌شنبه باید به مصاف امارات برود اما ژاپنی‌ها در روز چهارشنبه و کره‌ای‌ها در روز پنجشنبه به میدان می‌روند. در این بین، دوم شدن ژاپن در گروهش کاملا قطعی است اما رتبه کره‌جنوبی در روز آخر مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ژاپن تو دو بازی از ویتنام و عراق چهار گل خورد به نظرتون عاقلانه نیست که بریم سمت ژاپن که از کناره ها میشه اتوبانش کرد؟؟

    • ناشناس

      پس این بود تیم با تجربه بهتر است بگید ترسوترین تیم خاک بر اون سرتون کنند که چهار سال مردم را گذاشتید سر کار

    • رضا

      این چه تیمی که باید زیر بغل شو گرفت
      تیم ما باید واقعا مدعی باشه

    • ناشناس

      ببره یا ببازه مهم نیست

    • ناشناس

      چقدر وقیحانه ومسخره، خوب بفرض اینکه به فینال رسیدید وباژاپن روبرورو شدید، اصلا آسیابجزقهرمانی دوم وسوم هیچ ارزشی ندارد!

    • ناشناس

      دفاع ژاپن در مقابل طارمی و سردار به هیچ حمله ای نه نمیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج