آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۰۲۴۷۳
۳۹۲
۳۹۲
پ

نادری: حواله خودرو؟ بازیکنان تیم ملی ساحلی به خودرو داخلی هم راضی هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: بازیکنان ما دنبال حواله خودروهای وارداتی نیستند و خودشان را وارد این مسائل نمی‌کنند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به یک خودروی داخلی هم راضی هستند.

خبرگزاری تسنیم: علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به این پرسش که او و شاگردانش پس از کسب مقام سوم جام جهانی دنبال حواله خودرو هستند یا خیر، تأکید کرد: باید عرض کنم که در این مدت فدراسیون فوتبال حمایت لازم را از تیم ملی داشته است. پاداش‌های گذشته همه تسویه شده است و در جام جهانی هم پاداش هر پیروزی به اعضای تیم پرداخت شد، اما خواسته ما چیز دیگری است. حق این بازیکنان خیلی بیشتر از اینهاست. بازیکنان ما دنبال حواله خودروهای وارداتی نیستند و خودشان را وارد این مسائل نمی‌کنند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به یک خودروی داخلی هم راضی هستند. خواهش من از مسئولان این است که شرایطی را فراهم کنند که اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی یک خودروی داخلی به قیمت کارخانه دریافت کنند. این تفاوت‌ها اذیت‌کننده است و باید به بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی نگاه ویژه‌تری داشته باشند. 

وی در پایان اظهار داشت: جا دارد یک بار دیگر کسب مقام سوم را به مردم ایران تبریک بگویم. همین‌طور قدردان زحمات همه اعضای تیم از مدیریت، کادر فنی، کادر پزشکی، کادر تدارکات و رسانه‌ای تیم ملی و بازیکنان باشم. همه تیم در موفقیت تیم و سومی جام جهانی تلاش کردند و ما با یک کار گروهی توانستیم به موفقیت برسیم.

نادری: حواله خودرو؟ بازیکنان تیم ملی ساحلی به خودرو داخلی هم راضی هستند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج