آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۱۱۴۱۲
۲۰۳۱
۲۰۳۱
پ

پایان روزهای سیاه طارمی در پورتو

سرجیو کونسیسائو از قرار داشتن مهدی طارمی در وضعیت خوب و ایده ال خبر داد.

ورزش سه: سرجیو کونسیسائو از قرار داشتن مهدی طارمی در وضعیت خوب و ایده‌آل خبر داد.

پایان روزهای سیاه طارمی در پورتو

به نظر می‌رسد که طلسم حضور مهدی طارمی در بازی های پورتو شکسته خواهد شد. ستاره ایرانی اژدها در بازی‌های اخیر تیمش غایب بوده و نام او حتی در لیست تیم نیز قرار نگرفته بود ولی اکنون او می‌تواند به میادین بازگردد.

پس از قطعی شدن حضور این بازیکن در اینتر و حتی تعیین قرار تست های پزشکی، طارمی مورد غضب سرجیو کونسیسائو و مدیران باشگاه پورتو قرار گرفت به نحوی که او در چند دیدار اخیر تیمش به یک سکونشین تبدیل شده بود.

در شرایطی که پورتو باید فردا در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در استادیوم دراگائو از تیم فوتبال ویتوریا گیمارش میزبانی کند، سرمربی اژدها در نشست خبری پیش از بازی، به سوالات مختلفی از جمله وضعیت مهدی طارمی پاسخ داد.

کونسیسائو با سوالی در خصوص اینکه با توجه به غیبت اوا نیلسون آیا او قصد دارد از مهدی طارمی استفاده کند و این بازیکن ایرانی برای این مسابقه به تمرکز لازم دست پیدا کرده است یا خیر، مواجه شد که پاسخ سرمربی پورتو با پالس‌های مثبتی همراه بود که به نظر می رسد شاهد حضور مهاجم بوشهری در زمین مسابقه خواهیم بود.

او درباره اینکه آیا مهاجم ایرانی به تمرکز لازم رسیده یا نه، گفت: طارمی همیشه متمرکز بود. زمانی که او به دلیل مسائل فنی به اردوی تیم دعوت نشد، به این دلیل بود که از نظر بدنی و آمادگی برای بازی ها در وضعیت خوبی قرار نداشت. اما او واقعاً می‌خواهد بازی کند، مانند همه اعضای گروه. اگر شما در وضعیت خوبی باشید، فراخوانده می شوید. طارمی هم اکنون در وضعیت خوبی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج