آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۲۶۳۲
۶۶۶
۶۶۶
پ

جنگ آبی‌اناری‌ها برای نایب قهرمانی ادامه دارد

در پایان هفته‌ای که جیرونا امتیاز از دست داد، بارسایی‌ها حداکثر استفاده را از بازی خانگی‌ برابر حریف باسکی خود بردند.

تسنیم: در پایان هفته‌ای که جیرونا امتیاز از دست داد، بارسایی‌ها حداکثر استفاده را از بازی خانگی‌ برابر حریف باسکی خود بردند.

جنگ آبی‌اناری‌ها برای نایب قهرمانی ادامه دارد

 پرونده هفته سی‌و‌پنجم لالیگا شب گذشته (دوشنبه) با انجام یک بازی در ورزشگاه مونتجوییک بارسلونا بسته شد که در آن تیم فوتبال بارسلونا میهمانش رئال سوسیه‌داد را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

لامین یامال در دقیقه 40 گل نخست مسابقه را به ثمر رساند و رافینیا در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم برتری شکننده بارسایی‌ها را تثبیت کرد.

به این ترتیب بارسلونا بیست‌و‌سومین پیروزی‌اش را در این فصل لالیگا کسب کرد تا رده دوم جدول را از جیرونایی که دو روز قبل مقابل آلاوس متوقف شده بود، پس بگیرد.

در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل جاری لالیگا، رئال مادرید قهرمان زودهنگام مسابقات با 90 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با 76 امتیاز در رده دوم قرار دارد، جیرونای 75 امتیازی رده سوم را به خود اختصاص داده و اتلتیکومادرید هم با 70 امتیاز روی پله چهارم ایستاده است.

در سه هفته پایانی لالیگا در حالی که بارسلونا به ترتیب باید برابر آلمریا (خارج از خانه)، رایو وایکانو (خانه) و سویا (خارج از خانه) به میدان برود، جیرونا به ترتیب میزبان ویارئال، میهمان والنسیا و میزبان گراناداست که شاید روی کاغذ حریفانی سخت‌تر از حریفان بارسلونا باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج