آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۲۹۵۳
۱ نظر
۱۳۸۸
۱ نظر
۱۳۸۸
پ

طرفداران آرسنال این بازیکن کره‌ای را فحش‌باران کردند!

از زمان اخراج تاریخی ینس لمن در فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۰۶، این صحنه مهم‌ترین لحظه باشگاه آرسنال محسوب می‌شود و نتیجه همانست، افسوس برای توپچی‌ها!

برترین‌ها: از زمان اخراج تاریخی ینس لمن در فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۰۶، این صحنه مهم‌ترین لحظه باشگاه آرسنال محسوب می‌شود و نتیجه همانست، افسوس برای توپچی‌ها!

تاتنهام تلاشش را برای کسب نتیجه کرد و کم‌کاری‌ای نداشت اما چیزی که هواداران آرسنال را شب گذشته آزار داد، خوشحالی هواداران تاتنهام در ورزشگاه و سرود خولندن آنها برای سیتی بود. به هر حال، دیشب یکی از عجیب‌ترین مسابقات در تاریخ کورس قهرمانی فصول اخیر لیگ برتر انگلیس را شاهد بودیم.

در بازی دیشب، داشتن دو ترکیب قوی در لیست منچسترسیتی که بیش از هر چیز در این فصل به پپ کمک کرد، باز هم با درخشش اورتگا خودش را ثابت کرد. شاید به جز لونین، در فوتبال اروپا دروازه‌بان دومی به قدرت اورتگا وجود نداشته باشد؛ سنگربانی که در دو فصل اخیر، با عملکرد فوق‌العاده مقابل تیم‌هایی مثل چلسی، آرسنال و یونایتد باعث حضور سیتی در دو فینال جام حذفی شده و حالا می‌تواند عامل اصلی قهرمانی در لیگ هم باشد.

این موقعیت از دست رفته، واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت. هواداران آرسنال، رقیب اصلی سیتی در کورس قهرمانی، در شبکه‌های اجتماعی به طعنه مدعی شدند که سون به عمد این موقعیت را از دست داده تا به قهرمانی سیتی کمک کند. با هم در ادامه نگاهی به برخی از پیام‌های هواداران آرسنال پس از موقعیت‌سوزی بزرگ سون هیونگ مین می‌اندازیم.

* سون عمداً اونو از دست داد، هیچ‌جور دیگه‌ای قانع نمیشم.

* پسر، سون عمداً اون توپ رو گلش نکرد. یک تاتنهامی واقعی!

طرفداران آرسنال این بازیکن کره‌ای را فحش‌باران کردند!

* سون، خاطره کلچی ایهه ناچو را زنده کرد. حالا می‌دونیم چه حسی داره! اشاره به بازی منچسترسیتی و لسترسیتی که در آن زمان لیورپول در کورس قهرمانی بود و سیتی با سوپرگل کمپانی آن بازی حساس را برد و ایهه ناچو شبیه چنین موقعیتی را مقابل ادرسون در دقایق پایانی از دست داد.

* همین الان با قیچی به تلویزیونم ضربه زدم. پسر یک تک به تک رو از دست داد.

* سون این فرصت را از دست داد تا اسمش برای همیشه نزد هواداران آرسنال خوانده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هر چه باشه از تک تک لژیونرای ایرانی یه سر و گردن بالاتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج