آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۴۶۲۲
۲ نظر
۸۹۸
۲ نظر
۸۹۸
پ

این ملی‌پوش قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد

لژیونر فوتبال ایران برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر ندارد.

فوتبالی: بسیاری از لیگ‌های فوتبال در نقاط مختلف اروپا شب گذشته به پایان رسید تا گمانه‌زنی و شایعات درخصوص مقصد بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، خیلی زود آغاز شود. یکی از لژیونرهای فوتبال ایران که قراردادش با تیم خود به اتمام رسیده، علیرضا جهانبخش هافبک ۳۰ ساله فاینورد است.

این ملی‌پوش قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد

در شرایطی که علیرضا جانبخش چند روز پیش در گفتگوی خود از علاقه به بازی در بوندسلیگا و سری آ و همچنان حضور در فوتبال اروپا گفته بود، اما باز هم امروز شایعاتی درخصوص علاقه تیم های ایرانی به خصوص استقلال برای جذب جهانبخش منتشر شد و برخی رسانه ها مدعی شدند که این بازیکن در لیست جواد نکونام حضور دارد. اما گفتگوی جهانبخش با سایت ورزشی ESPN نشان می‌دهد که او قصد دارد در اروپا بماند و همچنان برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر ایران ندارد.

علیرضا جهانبخش در خصوص آینده‌اش و احتمال تمدید قراردادش با فاینورد چنین پاسخی داده است:"مذاکراتی بین مدیربرنامه من و باشگاه صورت گرفته و من خودم هم دوست دارم در اروپا بازی کنم. از نظر ذهنی و فیزیکی هنوز هم قادرم در بالاترین سطح بازی کنم. دو مسابقه با تیم ملی ایران در پیش رو داریم و بعد از آن به تعطیلات خواهم رفت و بعد از این باید ببینم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد."

علیرضا جهانبخش با این مصاحبه آب پاکی را روی دست تیمهای لیگ برتری ریخت و تیم های ایرانی باید فکر جذب این لژیونر را از سرشان بیرون کنند. باید دید در نهایت جهانبخش در فاینورد ماندنی می شود یا فصل آینده در تیم دیگری توپ خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اولا جهانبخش پرسپولیسیه
      دوما کار درستی کرد تو اروپا موند پتانسیلش رو داره

    • ارسلان

      می خواد بره هند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج