آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۸۵۹
۲ نظر
۲۰۵۷
۲ نظر
۲۰۵۷
پ

ماجرای سقوط مسعود شجاعی در گام‌های آخر

هوادار تهران که با مسعود شجاعی نتایج خوبی را کسب کرده بود، در پنج دیدار پایانی‌اش پنج شکست سنگین را متحمل شد و فصل را به تلخ‌ترین شکل ممکن تمام کرد.

 فوتبال ۳۶۰: هوادار تهران که با مسعود شجاعی نتایج خوبی را کسب کرده بود، در پنج دیدار پایانی‌اش پنج شکست سنگین را متحمل شد و فصل را به تلخ‌ترین شکل ممکن تمام کرد.

ماجرای سقوط مسعود شجاعی در گام‌های آخر

بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که هوادار با 2 باختی که در 2 هفته پایانی متحمل شد، مسیر را برای بقای 2 تیم نساجی مازندران و استقلال خوزستان مهیا کرد. بنفش‌پوشان در هفته‌های پایانی هیچ نشانی از تیم روی فرم اوایل و اواسط نیم‌فصل دوم را نداشتند و با متحمل شدن چند شکست پی‌درپی، لیگ را در جایگاه نازل سیزدهم به اتمام رساندند.

آغاز سقوط هوادار از بازی پرسپولیس

هوادار پس از باخت خفیف یک بر صفر مقابل استقلال، در هفت بازی بعدی‌اش شکست نخورد و به سه برد و چهار تساوی دست یافت. آن‌ها با همین فرم ایده‌آل مهیای پیکار با دیگر تیم بزرگ پایتخت شدند و علی‌رغم نمایش استانداردی که از خود به منصه ظهور گذاشتند، با 2 گل مغلوب شدند و این باخت، آغازی بود بر افت وحشتناک این تیم که منجر به نتایج ضعیف و دور از انتظار شد.

پنج بازی، پنج باخت، ۱۷ گل خورده و فقط یک گل زده!

هوادار در پنج مسابقه پایانی خود طی فصل 1403-1402 پنج باخت نصیبش شد. شکست‌هایی که آن‌ها را تا رده سیزدهم جدول لیگ پایین برد و از جام حذفی کنار زد. شاگردان مسعود شجاعی به ترتیب با نتایج 2-0، 5-0، 2-0، 5-0 و 3-1 به تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، سپاهان، نساجی و استقلال خوزستان باختند و مجموعا 17 بار دروازه خود را باز شده دیدند. تنها گل هوادار در این پنج هفته، مقابل استقلال خوزستان به‌ثمر رسید که آن هم روی اشتباه فاحش فرزین گروسیان زده شد.

باخت به استقلال خوزستان، تعادل را به هم ریخت

مسعود شجاعی به صورت رسمی از هفته پانزدهم روی نیمکت هوادار نشست و با احتساب جام حذفی، 19 مرتبه سکان‌دار این تیم تهرانی بود که ماحصل آن 6 برد، 6 تساوی و هفت باخت بود. او پیش از فرا رسیدن پنج بازی آخر، تنها 2 مرتبه شکست خورده بود ولی به یک باره آمارش خراب شد و باخت به استقلال خوزستان، تعداد شکست‌هایش را بیش از تعداد بردها و تساوی‌هایش کرد. نکته عجیب‌تر نتایجی بود که تیم تهرانی تجربه کرد. آن‌ها 2 مرتبه باخت پنج بر صفر را به چشم دیدند. اتفاقی که در نیم‌فصل اول هم یک مرتبه برای‌شان رخ داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فکر کنم پیکان سقوط کرد

    • آکین مقدم

      شما نمی‌خوای فکر کنی واقعا سقوط کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج