آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۹۷۰۴
۱۴۶۶
۱۴۶۶
پ

طراحی دیدنی هوش مصنوعی برای کفش‌ جدید نایک

نایک از سری A.I.R خود رونمایی کرده است؛ مجموعه‌ای از ۱۳ کفش ورزشی مفهومی که طراحی آن به کمک هوش مصنوعی مولد انجام شده است.

خبرآنلاین: نایک از سری A.I.R خود رونمایی کرده است؛ مجموعه‌ای از ۱۳ کفش ورزشی مفهومی که طراحی آن به کمک هوش مصنوعی مولد انجام شده است.

نایک در نمایشگاه طراحی کاخ برونگنیارت در پاریس از کالکشن NIKE A.I.R رونمایی کرد که مخفف Athlete Imagined Revolution است.

جان هوک، مدیر ارشد نوآوری NIKE، در مصاحبه‌ای به designboom گفت:« سری جدید کفش‌های ورزشی و مفهومی NIKE با چاپ سه‌بعدی مسیر آینده نایک را نشان می‌دهد. ما این پروژه را A.I.R می‌نامیم. هدف این پروژه تفکر فراتر از امروز، فراتر از پاریس ۲۰۲۴ بود. ما برای طراحی‌های خود در حال مطالعه و کار مستقیم با ورزشکاران هستیم.»

جان هوک به designboom توضیح می‌دهد که تیم طراحی NIKE A.I.R شروع به استفاده از هوش مصنوعی کرده است. هوش مصنوعی می‌تواند به آنها اجازه تجسم کفش‌های ورزشی مفهومی آینده‌نگرانه را بدهد.

جان هوک و تیم طراحی NIKE A.I.R در طول مسیر با ۱۳ ورزشکار کار کردند؛ آنها با شاکری ریچاردسون، ویکتور ویمبانیاما، آجا ویلسون، کیلیان امباپه، دینا آشر اسمیت، رای بنجامین، دیده د گروت، ارلینگ هالند، سام کر، الیود کیپچوگه، فیث کیپیگون، ژنگ کینوئن، ملاقات کردند و هریک از بازیکنان کتونی مخصوص خود را در خط تولید نایک و با استفاده از هوش مصنوعی توسعه دادند.

طراحی دیدنی هوش مصنوعی برای کفش‌ جدید نایک
Faith Kipyegon
طراحی دیدنی هوش مصنوعی برای کفش‌ جدید نایک
Kylian Mbappé
طراحی دیدنی هوش مصنوعی برای کفش‌ جدید نایک
Zheng Qinwen
طراحی دیدنی هوش مصنوعی برای کفش‌ جدید نایک

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج