۱۴۳۱۲۹۵
۱۲۹۶
۱۲۹۶
پ

لحظات دراماتیک گلر صبور فوتبال ایران

دروازه‌بان مس رفسنجان در روزی سخت توانست عملکردی فوق‌العاده داشته باشد و باعث صعود تیمش به فینال شود.

ورزش سه: از مدت‌ها قبل مشخص بود که با توجه به محرومیت حامد لک از مسابقه با آلومینیوم اراک، در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی داوود نوشی صوفیانی درون چارچوب مس رفسنجان خواهد ایستاد.

لحظات دراماتیک گلر صبور فوتبال ایران

نوشی صوفیانی که مدت زیادی از میادین دور بود، در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان برای آنکه در شرایط بازی قرار بگیرد به زمین رفت اما اشتباهاتی داشت که باعث شد محرم نویدکیا دوباره در بازی با پرسپولیس او را نیمکت نشین کند.

لحظات دراماتیک گلر صبور فوتبال ایران

نوشی اما شنبه شب در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی درون چارچوب مس ایستاد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. این دروازه‌بان باتجربه که با صبوری زیاد و نیمکت نشینی‌های بسیار درون دروازه تیمش ایستاده بود، در جریان مسابقه چند واکنش تماشایی داشت و موقعیت‌هایی را از بازیکنان آلومینیوم اراک گرفت.
نوشی صوفیانی در ضربات پنالتی نیز اوج هنر خود را به نمایش گذاشت و با مهار دو ضربه پنالتی عامل اصلی صعود مس به فینال مسابقات شد. او با مهار پنالتی اول آلومینیوم روحیه این تیم را خراب کرد و در نهایت با دفع پنالتی چهارم جشن پیروزی برگزار کرد.

لحظات دراماتیک گلر صبور فوتبال ایران

دروازه‌بان صبور مسی‌ها بعد از موفقیت در ضربات پنالتی در آغوش هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت و ناخودآگاه اشک از چشمانش سرازیر شد. او مورد تمجید محرم نویدکیا هم قرار گرفت و باعث شد تا سرمربی مس از عملکرد دروازه‌بان خود راضی باشد.
حالا نویدکیا در بازی فینال جام حذفی نه تنها حامد لک را در اختیار دارد که داوود نوشی نیز آماده است. باید دید محرم در بازی پایانی از کدام دروازه‌بان تیمش مقابل سپاهان استفاده می‌کند.

لحظات دراماتیک گلر صبور فوتبال ایران

لحظات دراماتیک گلر صبور فوتبال ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج