۱۴۳۱۶۲۱
۱۷۰۶
۱۷۰۶
پ

عجیب‌ترین بازیکنی که در یورو دیدیم

هواداران عاشق مارتین آدام شماره ۹ مجارستان در یورو ۲۰۲۴ شدند ولی عده‌ای نیز به تمسخر فیزیک بدنی او پرداختند و آدام نیز به پست‌های شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

خبرورزشی: ممکن است که مجارستان بازی اول خود در یورو ۲۰۲۴ را با شکست ۳-۱ از سوییس به پایان برده باشد، اما یکی از بازیکنانش نظر هواداران را به خود جلب کرد و خبرساز شد. مارتین آدام، شماره ۹ مجارستان، در دقیقه ۷۹ به جای میلوش کرکز وارد زمین شد و عده‌ای از هواداران از فیزیک بدنی او تعجب کردند و به شوخی با اندام او پرداختند و خیلی‌ها نیز شکل و شمایل این بازیکن ۲۹ ساله که برای تیم کره جنوبی اولسان اچ‌دی بازی می‌کند را به بازیگران فیلمهای وایکینگی تشبیه کردند و عاشقش شدند.

آدام در واکنش به پستهای شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: «پست‌ها؟ شاید از یکی دو مورد ناراحت شده باشم اما بیشتر آنها بامزه هستند و باعث خنده من می‌شوند. من به این شکل به دنیا آمدم، این فرم بدنی را دارم، نمی‌گویم وقتی به دنیا آمدم جثه‌ام به این بزرگی بود، اما ژنتیک، فیزیک و استخوان‌بندی‌ام به این شکل است و نمی‌توانم آن را تغییر دهم.»

آدام تا کنون در ۲۳ بازی برای مجارستان به میدان رفته و اولین بازی خود را برای تیم ملی کشورش در مارس ۲۰۲۲ انجام داد. مجارستان در دو بازی باقی مانده از مرحله گروهی خود به مصاف آلمان و اسکاتلند می‌رود.

عجیب‌ترین بازیکنی که در یورو دیدیم

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج