adexo3
۱۴۳۵۹۳۰
۲۲۷۳
۲۲۷۳
پ

داده‌های ضربان قلب رونالدو برایش دردسرساز شد

کریستیانو رونالدو به تبلیغات غیررسمی یک برند در جریان دیدار تیم ‏ملی پرتغال با اسلوونی متهم شده و ممکن است از طرف یوفا ‏مجازات شود. ‏

ورزش سه: کریستیانو رونالدو به تبلیغات غیررسمی یک برند در جریان دیدار تیم ‌ملی پرتغال با اسلوونی متهم شده و ممکن است از طرف یوفا ‌مجازات شود. ‌

داده‌های ضربان قلب رونالدو برایش دردسرساز شد

 کریستیانو رونالدو این روزها به همراه تیم ‌ملی کشورش پرتغال در یورو 2024 حضور دارد. یوفا به عنوان ‌برگزارکننده تورنمنت دوست دارد رونالدو و تیمش هر چه بیشتر در ‌یورو حضور داشته باشند، چرا که نام رونالدو باعث می‌شود این ‌تورنمنت بیش از پیش مورد توجه مخاطبان قرار داشته باشد.

اما یوفا حاضر نیست قوانین خود را به خاطر کریس رونالدو زیر پا ‌بگذارد، به خصوص وقتی پای قوانین تجاری و اسپانسری به میان ‌می‌آید. ‌

آخرین بازی رونالدو در یورو، دیدار پرتغال و اسلوونی، با اتفاقات زیادی ‌همراه بود و به یک درام تمام‌عیار تبدیل شد. تبلیغات‌چی‌ها ‌نمی‌توانستند سناریویی بهتر از این تصور کنند که رونالدو در جریان ‌بازی پنالتی تیمش را از دست بدهد و بعد به گریه بیفتد، در نهایت در ‌ضربات پنالتی انتهای بازی باز هم پنالتی بزند و این بار با گل کردن ‌پنالتی‌اش در پیروزی و صعود سلسائو نقش بازی کند. ‌

اما جنجال جدید درباره بازی پرتغال و اسلوونی از زمانی آغاز شد که ‌کمپانی ‌WHOOP‌ داده‌هایی را منتشر کرد که از طریق دستگاه‌های ‌هوشمند وصل شده به بدن رونالدو در آن مسابقه به دست آمده ‌بود. ‌WHOOP‌ ‌سازنده این نوع تجهیزات است و انتشار این داده‌ها ‌بدون شک تبلیغ بزرگی برای برندش به حساب می‌آید. ‌

شرکت ‌WHOOP‌ ‌با نشان دادن کاهش شدید ضربان قلب رونالدو در ‌زمان به ثمر رساندن اولین ضربه پنالتی خبرساز شده و در روزهای ‌اخیر این خبر به یکی از مهم‌ترین خبرهای یورو تبدیل شده است. ‌

داده‌های ضربان قلب رونالدو برایش دردسرساز شد

مشکل اینجاست که شرکت ‌WHOOP‌ ‌با یوفا قرارداد اسپانسری ‌ندارد و نمی‌تواند بدون کسب اجازه از برگزارکننده یورو، به شکل ‌مخفیانه با استفاده از این تورنمنت برای برند خود تبلیغ کند. ‌کارشناسان حقوق تجاری می‌گویند این اقدام ‌WHOOP‌ ‌مصداق بارز ‌پدیده‌ای است که از آن به عنوان ‌ambush marketing‌ یا بازاریابی ‌کمین یاد می‌شود. ‌

بازاریابی کمین طبق تعریف یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه ‌است که به برنده کمک می‌کند بدون اینکه اسپانسر رسمی یک رویداد ‌باشند خودشان را با استفاده از آن رویداد تبلیغ کنند. ‌

ریکاردو فورت، رئیس سابق اسپانسری در ویزا و کوکاکولا، اعلام کرد از ‌نظر حقوق تجارت بین‌الملل شرکت ‌WHOOP‌ ‌با این اقدام قوانین ‌یوفا را نقض کرده است. او می‌گوید کریستیانو هم طبق قوانین حق ‌نداشته در بازاریابی کمین این شرکت نقش بازی کند و قطعا یوفا او را ‌مجازات خواهد کرد. کریستیانو به احتمال زیاد به خاطر این تبلیغات ‌با جریمه مالی از طرف یوفا مواجه خواهد شد. ‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج