علیرضا دبیر با پوشش جدید پزشکیان شوخی کرد
رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه من حمال کشتی هستم و به آن افتخار میکنم، گفت: برخی فکر میکنند مدیر کسی است که کت میپوشد اما اینگونه نیست.
آخرین خبر: رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه من حمال کشتی هستم و به آن افتخار میکنم، گفت: برخی فکر میکنند مدیر کسی است که کت میپوشد اما اینگونه نیست.
او همچنین با اشاره به پوشش جدید پزشکیان گفت: آقای پزشکیان رئیس جمهور شدند ما راحت شدیم دیگر کسی به ما گیر نمی دهد کت و شلوار بپوشیم.
نظر کاربران
دبیر عوضی
بد سوزونده تو رو،عوضی تویی ن اون وطن پرست
پاسخ ها
وای اره خیلی مهمه آقای دبیر، ول کنین بابا، وطن پرستی بوق و کرنا نداره، نمایش وادعا نداره
غلط کرد با رییس جمهور عزیزمون شوخی کرد
چه غلطها
تو همونی که گفتی چه کت و شلوار بپوشی چه نپوشی
اها همون ادبیات احمدی نژادی، نمیخواد حمال باشی کافیه کارتو درست انجام بدی، بهترین امکانات رو داشته باشین ولی کارتون رو درست انجام بدین کسی مشکلی نداره