آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۷۴۲۳۱
۲۳۹
۲۳۹
پ

از کجا ماشین قسطی بخرم؟

حقیقت این است که تعداد شرکت‌ها و پلتفرم‌های فروش اقساطی خودرو مثل ریگ بیابان زیاد است؛ اما پیدا کردن جایی که قابل‌اعتماد باشد و با کمترین دردسر و چالش ممکن شما را صاحب خودرو کند، می‌تواند سخت باشد.

 

از کجا ماشین قسطی بخرم؟

یکی از مهم‌ترین چالش‌های خرید اقساطی خودرو، آمار کلاهبرداری در این حوزه و پیدا کردن جایی است که بتوان به‌راحتی به آن اعتماد کرد و نتیجه این اعتماد را دید. متأسفانه هستند افرادی که آگهی فروش اقساطی خودرو را با عناوینی مثل کمترین میزان سود و پیش‌پرداخت، تحویل فوری و ... منتشر می‌کنند، اما چیزی جز کلاهبرداری در پس ماجرا نیست.

در این مطلب ابتدا به شما می‌گوییم که شرکت‌ها و پلتفرم‌های فروش اقساطی خودرو را با چه معیارهایی ارزیابی کنید و در انتها هم قابل‌اعتمادترین و منصفانه‌ترین گزینه خودروهای اقساطی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

7 معیار برای انتخاب بهترین گزینه فروش اقساطی خودرو

برای انتخاب بهترین گزینه خرید اقساطی خودرو، حتماً حواستان به معیارهای زیر باشد؛ چون با افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی همان مبلغ پیش‌پرداخت هم عدد قابل‌توجهی است که اگر از دست برود، جبران‌کردن آن بسیار سخت خواهد بود.

عدم نیاز به معرفی ضامن

البته منظور از تشریح این معیار این نیست که هر جایی از شما ضامن خواستند باید آنجا را از لیست گزینه‌هایتان حذف کنید. معمولاً پیدا کردن ضامنی که تمامی شرایط موردنیاز شرکت‌های لیزینگ را داشته باشد کار دشواری است و گاهی اوقات ممکن است خود ضامن موردنظر هم به دلیل تجارب بدی که داشته با شما همکاری نکند. بهترین گزینه خرید اقساطی خودرو جایی است که تضمین‌های موردنیازش را از راه‌های آسان‌تر تأمین کند.

قابل‌اعتماد بودن

تمامی شرکت‌ها و افرادی که آگهی فروش اقساطی آن‌ها را می‌بینید روی کاغذ قابل‌اعتماد هستند؛ اما با بررسی چند عامل می‌توانید پی ببرید که آیا گزینه موردنظرتان قابل‌اعتماد هست یا خیر.

یکی از آن‌ها سابقه و حسن شهرت شرکت موردنظر در فروش اقساطی خودرو است، به‌نحوی‌که در اطرافیان خودتان حداقل یکی 2 نفر نام آن را شنیده و از خدماتش استفاده کرده باشند. دیگری هم به اعتبار مجوز شرکت موردنظر برمی‌گردد، یعنی از طریق سایت بانک مرکزی بتوانید استعلام مجوز آن را بگیرید و هم صحت مشخصاتی مثل آدرس، شماره تماس و ... را چک کنید.

کمترین سود ممکن برای لیزینگ

واگذاری اقساطی خودرو بدون سود یا با سودهای تک‌رقمی، یک دروغ محض است و به محض این که در آگهی‌ها یا ادعاهای شخصی موردنظر چنین چیزی دیدید، فرار را بر قرار ترجیح دهید!

برای این که ببینید میزان سود خرید اقساطی خودرو برایتان منطقی است یا خیر، از شرکت موردنظر میزان سود سالانه و مبلغ بازپرداخت نهایی را بپرسید و آن را با نحوه رشد تورم در بازار خودرو و قیمت فعلی خودروی موردنظرتان مقایسه کنید. اگر مبلغ بازپرداخت نهایی از قیمت پیش‌بینی‌شده شما در پایان دوره بازپرداخت کمتر بود، خرید اقساطی خودرو برایتان به صرفه است.


 

از کجا ماشین قسطی بخرم؟


 

تحویل فوری

هر 2 عبارت «تحویل چند ساعته خودرو» یا «تحویل در بیشتر از یک هفته» باید شما را به شک بیندازد؛ چون هردوی آن‌ها به معنی مسدود شدن راه‌های ارتباطی بعد از دریافت پیش‌پرداخت است. مطمئن‌ترین گزینه خرید اقساطی، خودروی مد نظر شما را بعد از واریز پیش‌پرداخت و نهایتاً تا 48 ساعت بعد به شما تحویل می‌دهد.

ثبت سند از ابتدای کار به نام شما

در برخی از طرح‌های لیزینگ خودرو، قرارداد واگذاری خودرو به‌صورت اجاره به‌شرط تملیک است یا تا پایان دوره بازپرداخت نهایتاً 4 دانگ خودرو را به‌نام شما می‌زنند. بهترین گزینه خرید اقساطی هم خودرو را پس از پیش‌پرداخت تحویل می‌دهد و هم هنگام تحویل سند شش‌دانگ خودرو را به نام شما می‌زند تا خیالتان از بابت مالکیت خودرو و انتقال آن راحت باشد.

تنوع گزینه‌های موجود

برخی از طرح‌های خرید اقساطی خودرو فقط شامل خودروهای داخلی یا صفر می‌شود و کمتر طرح لیزینگی را می‌توانید پیدا کنید که خودروهای آن تنوع زیادی داشته باشند و انواع خودروهای صفر، کارکرده، داخلی و خارجی را عرضه کند. برای این که جایی را به صدر لیست گزینه‌های خرید اقساطی برسانید، به این نکته دقت کنید که چقدر دستتان را در انتخاب خودروی موردنظرتان باز می‌گذارد.

کارشناسی شدن تمامی خودروها

کارشناسی شدن خودرو هم خدمتی است که در کمتر طرح لیزینگی ارائه می‌شود. اگر بخواهید خودروی کارکرده را قسطی بخرید، باید خیالتان از بابت سلامت خودرو راحت باشد یا حداقل بدانید که خودروی موردنظر شما از نظر فنی و بدنه در چه وضعیتی قرار دارد و با علم به مشکلات آن برای خرید قسطی تصمیم بگیرید. خرید اقساطی خودرویی که از وضعیت فنی و بدنه آن آگاهی ندارید، هزینه تعمیرگاه را هم به اقساط ماهیانه شما اضافه می‌کند.

البته کارشناسی خودرو فقط مختص خودروهای کارکرده نیست و خودروهای صفر هم ممکن است ایرادات فنی و بدنه داشته باشند.


 

همراه مکانیک؛ بهترین گزینه خرید اقساطی خودرو

با خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک، از تمامی مزایای بالا به بهترین نحو بهره‌مند می‌شوید. این پلتفرم خرید و فروش اقساطی خودرو، بیش از 10 سال است که در این حوزه فعالیت دارد و حسن شهرت آن باعث شده که خریداران و فروشندگان بسیاری به آن اعتماد کنند. مزایای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک در فهرست زیر خلاصه شده است:

  • همکاری با معتبرترین شرکت‌های لیزینگ خودرو که مجوز آن‌ها از سایت بانک مرکزی قابل استعلام است

  • تحویل فوری و 24 ساعته (همزمان با واریز پیش‌پرداخت)

  • اعتبارسنجی کوتاه‌مدت و بدون درگیرکردن شما در فرایندهای اداری

  • ثبت سند شش‌دانگ از ابتدای کار به نام شما

  • کارشناسی شدن تمامی خودروها

  • تضمین کارشناسی تا 7 روز

  • به صرفه تمام‌شدن قیمت نهایی خودرو در مقایسه با تمامی طرح‌های لیزینگ

  • عدم نیاز به معرفی ضامن

  • تنفس 2 تا 3 ماهه بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط

  • امکان دریافت وام برای خودرویی که خودتان پیدا کرده‌اید

  • همراهی کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل خرید اقساطی خودرو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده خودروهای موجود در طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک، می‌توانید وارد لینک زیر شوید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج