جاباما
۱۲۴۱۳۲۳
۴۶۲
۴۶۲
پ

بهترین طرح‌های موکت هتلی

انتخاب‌کردن کفپوش مناسب بخشی مهم از طراحی دکوراسیون است. یکی از گزینه‌های مناسب موکت است. موکت یکی از کفپوش‌های رایج و پر‌کاربرد در هتل‌ها است. هر چند که خرید موکت هتلی آسان به نظر می‌رسد، اما توجه به ویژگی‌های موکت هتلی و کاربرد هر کدام بسیار حائز اهمیت است.

از آن‌جایی که در صنعت هتل‌داری ارائه خدمات با کیفیت و عالی یکی از اولویت‌های مهم به‌شمار می‌رود، باید تمام شرایط برای ایجاد آرامش مسافرین فراهم شود. با توجه به رفت‌وآمد در یک هتل، لازم است تا در انتخاب کفپوش دقت بیشتری شود. مناسب‌ترین کفپوش برای هتل‌ها در سراسر جهان، فرش و موکت است. انواع موکت‌ها در لابی، سالن غذاخوری، اتاق‌ها، راه‌روی هتل و حتی راه‌پله‌ها هم نصب می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند باعث جلب رضایت مشتریان شود، کیفیت موکت هتل است.

بهترین طرح‌های موکت هتلی

موکت هتلی چیست؟

به موکت‌هایی که برای به‌کارگیری در هتل‌ها طراحی می‌شوند، موکت هتلی گفته می‌شود. موکت‌های هتلی در طرح‌ و رنگ‌های زیبایی  تولید شده و بخش وسیعی از کف هتل‌ها توسط موکت پوشانده می‌شوند. با توجه به این که موکت‌ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده و از طرفی دیگر دارای بافت و جنس‌های بسیار متفاوتی هستند، به راحتی با عناصر دیگر هتل هماهنگ می‌شوند.

بهترین طرح‌های موکت هتلی

یکی از نکات بسیار مهم در طراحی داخلی هتل، انتخاب رنگ موکت هتلی با طرح مناسب است. از آن‌جایی که موکت‌ هتلی ظریف مصور در حال حاضر دارای تنوع بسیار زیادی هستند، انتخاب رنگ موکت ممکن است کمی دشوار باشد. رنگ موکت نباید در طیف‌های بسیار روشن یا تیره قرار داشته‌باشد. انتخاب رنگ موکت از طیف رنگی روشن یک اشتباه پرهزینه خواهد بود. با توجه به این‌که هتل جزو مکان‌های بسیار پر رفت‌وآمد است، موکت رنگ روشن گرد، غبار و رنگ کثیفی را به سرعت نشان می‌دهد. انتخاب رنگ موکت از طیف رنگی تیره نیز باعث ایجاد احساس کسالت و خستگی در مسافرین خواهدشد.

ازاین‌رو بهترین رنگ موکت هتل، رنگی است که بیش از اندازه روشن و تیره نباشد. موکت‌های هتلی در طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند که هنگام انتخاب طرح موکت هتلی باید به سبک دکوراسیون داخلی هتل توجه داشت. اگر سبک طراحی داخلی هتل کلاسیک است، باید به سراغ موکت‌های هتلی کلاسیک رفت. در صورتی که هتل به‌صورت مدرن دکور شده‌است، بهتر است که طرح‌های موکت هتل هم مدرن باشد تا بین تمام عناصر دکوراسیون داخلی هتل هماهنگی ایجاد شود. انتخاب موکت با طرح ساده برای هتل ایرادی ندارد؛ اما رد به‌جای مانده از رفت و آمد و گرد و غبار را به راحتی در خود نشان می‌دهد. در دهه‌های گذشته محدودیت در انتخاب طرح و رنگ موکت برای هتل‌ها وجود نداشت و انواع موکت خارجی و ایرانی را با رنگ‌بندی فراوان در بازار می‌شد پیدا کرد. بهترین ایده برای انتخاب آن‌ها با رنگ مناسب، توجه به منطقه‌ای است که هتل در آن واقع شده‌است. برای مثال در شهر‌های ساحلی، از موکت‌های رنگ روشن‌تر برای هتل استفاده می‌شود. نقش و طرح موکت در دکوراسیون داخلی هتل اثر‌گذار است. موکت راه پله هتل‌ها اغلب از یک رنگ و دارای حاشیه انتخاب می‌شوند تا پله‌ها را در مرکز توجه مهمان‌ها قرار دهد.

بهترین طرح‌های موکت هتلی

موکت هتلی ظریف مصور

موکت ظریف مصور طرح مونترال از طرح‌های جدید و زیبای ظریف مصور برای فضاهای مسکونی و هم‌چنین برای خرید موکت هتلی به‌شمار می‌رود. این موکت از نخ پلی پروپلین بافته شده و ازآن جمله از موکت‌های سبک مدرن و جذاب است. موکت طرح مونترال در هشت رنگ فوق‌العاده ارائه می‌شود که هر کدام از رنگ‌های آن، شامل چند ترکیب رنگی دیگر است. این رنگ‌بندی شامل اناری، نسکافه‌ای، یاسی، گلبهی، سرمه‌ای، نقره‌ای، ماشی و قهوه‌ای است. این موکت پرزدار در دسته‌بندی موکت رولی با عرض سه متر قرار دارد. به منظور زیباسازی و استفاده در فضاهای هتل‌ها و اداره‌جات از کاربرد بسیاری برخوردار است. پرزهای طرح مونترال پرتراکم هستند که این امر منجر می‌شود تا به دوام آن افزوده شود. موکت ظریف مصور اکنون با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۵۰ میلیون متر مربع موکت با زیربنایی حدود ۱۱۰ هزار متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موکت، نان وون و مواد اولیه آن در بین کشور‌های منطقه به‌شمار می‌شود. جهت راهنمای مخصوص انتخاب موکت هتل می توانید به اینجا مراجعه کنید.

ویژگی محصولات موکت هتلی ظریف مصور

شرکت ظریف مصور محصولاتی با خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد تولید می‌کند که هر کدام برای هر مشتری قابل توجه خواهد بود:
•    موکت برای مصارف خانگی و اداری 
•    مستر بچ 
•    الیاف پلی پروپیلن 
•    ژیو سنتتیک‌ها 
•    بی‌بافت‌ها 
•    موکت برای مصارف خودرویی

قیمت موکت هتلی پالاز و بهترین موکت برای هتل

قیمت موکت هتلی پالاز بستگی به جنس، نوع، برند و... دارد. قیمت موکت هتلی عامل کلیدی در خرید آن است. موکتی می‌تواند مورد نظر مشتریان قرار بگیرد که کیفیت بالایی داشته و قیمت آن نیز مناسب باشد. مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت موکت هتلی عبارتند از:
•    حجم موکت: حجم موکت هتلی بیانگر فاصله قرارگرفتن تارهای موکت در کنار یکدیگر است. این فاصله هرچه کمتر باشد، حجم موکت بیشتر و نرم‌تر خواهد بود.
•    ضخامت موکت: ضخامت بیشتر موکت، تضمین‌کننده ماندگاری بیشتر آن است. در محیط‌های پر رفت و آمد مثل هتل، خرید موکت ضخیم اهمیت بالایی دارد.
•    الیاف موکت: الیاف موکت ماهیت و ویژگی‌های موکت را نشان می‌دهد. برخی از الیاف‌ها در برابر آلودگی‌ها مقاوم هستند و برخی دیگر ساده شسته می‌شوند. تمام این خواص جالب موکت، به سازگاری آن با محیط‌های مختلف بر می‌گردد که در الیاف آن نهفته شده‌است.

بهترین طرح‌های موکت هتلی
•    طرح موکت: طرح موکت نیز می‌تواند در میزان هزینه نهایی آن تاثیرگذار باشد. طرح‌های متراکم معمولا از طرح‌های سبک و ساده قیمت بیشتری دارند.
•    برند موکت: برند موکت تا حدود زیادی نشان‌دهنده کیفیت موکت است. موکت‌های تولیدی برند‌های معروف اغلب از کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری برخوردارند. ازاین‌رو برند موکت هتلی در راستای مهم‌ترین موارد به‌شمار می‌رود.

کلام آخر

انتخاب بهترین موکت برای هتل مناسب یکی از موضوعات بسیار مهم در زمینه طراحی فضای داخلی هتل است. انواع مختلفی از موکت‌ها برای پوشاندن کف راهرو، سالن پذیرایی، آمفی تئاتر و سایر فضاهای هتل در دسترس هتل‌داران قرار دارد. از موکت تایل هتلی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار یاد می‌شود. تولید این موکت در قطعات کوچک یکی از دلایل اصلی این انتخاب است. این موضوع حمل، اجرا، نگهداری و تعویض کفپوش را آسان‌تر از موکت رولی می‌کند. لوکس بودن دکوراسیون داخلی هتل مهم ترین اصل است اما این به معنایی خرید موکت های گران قیمت نیست. موکت های تجاری هتلی قیمت پایین تری نسبت به موکت های منازل دارند. با توجه به اینکه این موکت ها به صورت عمده خریداری می شوند و امکان محاسبه دقیق فضا هم وجود دارد، هزینه های خرید پایین تر هم می آید. استفاده از موکت اداری برای اتاق مدیریت هتل ها یک مزیت است که فضا را شیک تر می کند. علاوه بر آن در صورت آسیب احتمالی به قسمتی از موکت می توان همان تایل را تعویض کرد. قیمت آن در مقایسه با موکت های رول اندکی تفاوت دارد ولی همیشه امکان تعویض بخش آسیب دیده با کمترین هزینه نیز وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج