آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۱۸۲۵۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیازمند: نیمکت مرا نمی‌کشد قویترم می‌کند!

با پائولو سرجیو و مدیران باشگاه که صحبت کردم گفتم من می‌خواهم با این اهداف بیایم و سال جام جهانی است و می‌خواهم هر طور شده بازی کنم و دوست ندارم بیرون بنشینم.

ورزش سه: پیام نیازمند اگرچه گلر اول تیم پورتیموننزه پرتغال نیست اما در فرصت‌های کم و بیشی که نصیبش شده، عملکرد درخشانی داشته و یک تنه تیمش را به مراحل بالای جام حذفی رسانده است.

نکته جالب اینکه او در تیمی حضور دارد که سرمربیگری اش برعهده پائولو سرجیو سرمربی سابق صنعت نفت آبادان است و از این لحاظ امتیاز ویژه ای نصیب وی شده چرا که سرمربی اش شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی دارد.

نیازمند در گفتگوی تازه خود و در حالی که شایعاتی پیرامون بازگشتش به ایران با پیراهن پرسپولیس وجود دارد، گفته که قصد دارد در اروپا بماند و با این چالش بجنگد و به گلر فیکس تیمش تبدیل شود.

* سرجیو پر امتیاز ترین سرمربی پرتغال است

حدود ۵-۶ ماه است که در پرتغال هستم. دیر به اردوی تیم پورتومیننزه اضافه شدم و چند هفته از لیگ پرتغال گذشته بود که آمدم. با نظر مستقیم سرمربی تیم آقای پائولو سرجیو که قبلا یک فصل در آبادان سرمربی صنعت نفت بود جذب شدم که بعد از صنعت نفت به لیگ عربستان رفت و در حال حاضر سه فصل است در لیگ پرتغال با تیم پورتومیننزه ادامه می‌دهد. البته‌ ایشان پر امتیاز ترین سرمربی لیگ پرتغال هستند و خیلی قدیمی هستند و تجربه بالایی در لیگ پرتغال دارند.

* به توانایی هایم باور داشتم

دنبال چالش بزرگ بودم و بعنوان نماینده ایران کارهای بزرگ و خوبی انجام بدهم چون به توانایی ها و پتانسیلم و خدای خودم باور داشتم که می‌توانم کارهای خیلی بزرگی انجام بدهم اما دیر اضافه شدم و تا قرنطیه ام تمام شود و کارت بازی ام صادر شود هفته چهارم پنجم پرتغال شد چون متاسفانه لیگ ایران خیلی دیر تمام شده بود. من هم با زبان انگلیسی مشکلی ندارم اما با زبان پرتغالی هیچ آشنایی نداشتم و زمان برد تا با فرهنگ و بازیکنان و تیم ها آشنا شوم و تا الان فقط دو بازی در جام حذفی انجام داده‌ام.

* از این چالش سربلند خارج می‌شوم

وقتی رسیدم مربی تیم این را به من گفت که اگر در تمرینات پیش فصل با تیم بودم قطعا کسی که لیگ را شروع می‌کرد من بودم اما پست دروازه با سایر پست ها متفاوت است و واقعا سخت است و نمی‌شود مثل بقیه پست ها پنج یا ده دقیقه بازی کرد تا آرام آرام وارد کار شد اما به آینده امیدوارم و مطمئنم بالاخره از این چالش سختی که پیش رویم قرار گرفته سربلند بیرون می‌آیم و شرایطم بسیار بهتر خواهد شد.

* گفته بودم می‌خواهم بازی کنم

من با آقای پائولو سرجیو و مدیران باشگاه که صحبت کردم گفتم من می‌خواهم با این اهداف بیایم و سال جام جهانی است و می‌خواهم هر طور شده بازی کنم و دوست ندارم بیرون بنشینم اما متاسفانه باشگاه هم با چالش هایی روبرو شد و دروازه بانی که قرار بود بفروشند را بخاطر دیر رسیدن من و پایان نقل و انتقالات تابستانی موفق به فروش او نشدند و با چالش هایی سخت روبرو شد.

* حضور یا عدم حضور سلمانی تاثیری روی شرایط من نداشت

رفتن جعفر [سلمانی] هیچ ربطی به موضوع من ندارد و جعفر شرایط کاملا جدا بود‌. او یک سال از قراردادش باقی مانده بود و بیزینس این باشگاه پرتغالی خرید و فروش بازیکن است و هیچ بازیکنی را نه ساده از دست می‌دهند و نه ساده به دست می‌آورند. بیزینس های مشخص خودشان را دارند و وقتی یک سال از قرارداد جعفر مانده بود قصد فروش او را داشتند و تمدید هم نکرده بودند و طبیعی بود که بفروشند. یک پیشنهاد خوب از ایران برایش رسید و جعفر جدا شد. تا قبل از اینکه بیایم سوالات زیادی درباره شرایط اینجا از جعفر پرسیده بودم. قبل از امضای قراردادم با آقای پائولو سرجیو یک جلسه ۴۵ دقیقه ای داشتم و با مدیران تیم هم صحبت کردم اما وقتی آمدم با چالش هایی روبرو شدم که آدم را نمی‌کشد ولی قوی تر می‌کند و مطمئنم که از آن سربلند بیرون خواهم آمد.

* با دو بازی به اندازه بیست بازی شناخته شدم

فرصت اندکی در دو بازی داشتم که بتوانم توانایی هایم نشان بدهم. می‌دانستم باید هر طور شده در این دو بازی از فرصت استفاده کنم. می‌توانست دو بازی خیلی ساده و معمولی باشد و خطری دروازه را تهدید نکند و از مرحله صعود کنیم یا با تک موقعیت از جام حذفی حذف بشویم ولی این دو بازی به نحوی رقم خورد که شاید به اندازه ۱۵-۲۰ بازی در پرتغال شناخته شدم. دروازه بان با پنالتی گرفتن می‌تواند خیلی به چشم بیاید و همین اتفاق هم افتاد و خدا را شکر تیم ما الان جزو هشت تیم پرتغال در جام حذفی است و با قرعه بعدی هم که به ما خورده شرایط خوبی داریم. الان در چالشی هستم که اگر می‌خواهم در آینده موفق بشوم و کارهای بزرگ در پرتغال انجام بدهم باید از کوچکترین فرصت ها استفاده کنم. خدا را شکر در این دو فرصتی که به من رسیده خیلی خوب استفاده کردم و منتظر هستم موقعیت های بزرگتر نصیبم شود‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج