۱۱۹۷۳۰۷
۵۴۷۹
۵۴۷۹
پ

کاترین پرز شکدم، خانم کارشناسی که جاسوس بود

گزارش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی و همچنین برخی رسانه‌ها منتشرشده که نشان می‌دهد یک خانم که به‌عنوان کارشناس در برخی از رسانه‌های اصولگرای ایران حضورداشته نفوذی رژیم صهیونیستی بوده است.

روزنامه همدلی : گزارش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی و همچنین برخی رسانه‌ها منتشرشده که نشان می‌دهد یک خانم که به‌عنوان کارشناس در برخی از رسانه‌های اصولگرای ایران حضورداشته نفوذی رژیم صهیونیستی بوده است.

کاترین پرز شکدم، خانم کارشناسی که جاسوس بود

کانال تلگرامی «ثلث» نزدیک به محمود احمدی‌نژاد و جریان موسوم به بهار مدعی شده است که شخصی به نام «کاترین پرز شکدم، تحلیلگر یهودی» که در سال‌های اخیر جزو ستون‌نویسان ثابت وب‌سایت انگلیسی پایگاه حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای بود، در یادداشتی مفصل در تایمز اسرائیل از نفوذی بودن خود پرده برداشت و به شرح چگونگی نفوذ خود در محافل قدرت ایران پرداخت.

این تحلیلگر یهودی اخیراً در یک مطلب مفصل در وب‌سایت تایمز اسرائیل اقدام به روایت گفت‌وگو و مصاحبه خود با ابراهیم رئیسی، نامزد وقت انتخابات ریاست‌جمهوری سال۹۶ کرد. او این گفت‌وگو را در حالی انجام داد که رئیسی برای سفر انتخاباتی در رشت حضور داشت.

شکدم در این یادداشت که برای بلاگ تایمز اسرائیل نوشته اعتراف کرد که تمامی این اقدامات و فعالیت‌های خود را در جهت نفوذ علیه ایران انجام داده. او در این نوشته شرح داده که چطور نیت و انگیزه اصلی خود را در این روابط و اقدامات‌ حفظ کرده و چگونه توانسته اعتماد مقامات و مسئولین ایرانی را جلب کند.مقالات کاترین پرز شکدم در وب‌سایت نزدیک به دفتر رهبری هم‌اکنون به‌کلی پاک‌شده است اما بااین‌حال با سر زدن به سایت آرشیو جهانی وب، در ۱۸رکورد به نام او در این وب‌سایت اشاره‌شده است.

همچنین با جستجوی سر واژه انگلیسی نام او در گوگل نیز می‌توان به سرتیتر مقالات او در همین وب‌سایت دست یافت. کاترین پرز شکدم همچنین جزو تحلیلگران ثابت در شبکه پرس تی‌وی متعلق به صداوسیمای جمهوری اسلامی بود و در برهه‌های گوناگون خبری از سوی این شبکه به‌عنوان تحلیل‌گر ویژه دعوت می‌شد. این رسانه همچنین مدعی شده است که پیش‌تر محمود احمدی‌نژاد، پس‌ازاینکه مدعی شد یکی از چهره‌های رسانه‌ای در دوره ریاست‌جمهوری او عزم سفر به رژیم اسرائیل را داشت و پس از اطلاع او با توبیخ مواجه و برکنار شد.

پیش‌ازاین سایت مشرق در مصاحبه‌ای با کاترین شکدم او را یک تازه‌مسلمان شده معرفی کرده بود. مشرق درباره مصاحبه خود با او نوشته بود: «شکدم روزنامه‌نگار مسلمان و شیعه شده انگلیسی است که پیش از آن بر آیین مسیحیت بود. خانم شکدم در این گفتگو از چگونگی شیعه شدنش و نیز تحلیلش از انقلاب اسلامی ایران با مشرق سخن گفته است.»

شکدم در این مصاحبه گفت: «ایران به یک میلیون شیوه مختلف برای من باعث خیرو برکت بوده است و همه آن چیزی که اکنون می بینم ملتی است که عمیقا به خاطرش شکرگزارم، مردمی با شهامت و لطفی که مرا به حیرت می آورد، و فرهنگی که ریشه ای عمیق در تاریخ دارد، به گونه ای که همه ما باید احساس غروروافتخار کنیم که به آن خیره شویم.در ایران زیبایی شکوهمندی وجود دارد؛ زیبایی واقعی ایران نه در معماری یا مناظرآن، بلکه درمردم این سرزمین نهفته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج