۱۰۰۰۲۴۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تمجید خبرنگار ایتالیایی از مدافع اسبق پرسپولیس

چزاره پولنگی، خبرنگار اهل کشور ایتالیا از رحمان رضایی، مدافعان پیشین تیم فوتبال مسینا، پروجا و لیورنوی این کشور تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که روز گذشته (جمعه)، نظرسنجی درباره انتخاب بهترین بازیکن آسیایی تاریخ سری A ایتالیا منتشر کرد که نام رحمان رضایی هم در میان این بازیکنان دیده می‌شود.

AFC امروز به سراغ چزاره پولنگی، خبرنگار ایتالیایی رفت تا درباره این بازیکنان نظر دهد و نوشت: در حالی که بسیاری از بازیکنان ژاپنی سری A به صورت طبیعی خلاق بودند، موفق‌ترین بازیکن ایرانی در این لیگ یکی از مورد احترام‌ترین مدافعان آنها بود. رحمان رضایی در ایتالیا، مخصوصاً در سال فوق‌العاده مسینا در فصل ۰۵-۲۰۰۴ پیشرفت کرد. پولنگی معتقد است که یک بازیکن می‌تواند از موفقیت به‌عنوان مدافع در کشوری که مدافعانی چون مالدینی، بارسی و کاناوارو داشته است، لذت ببرد و این باید یک دستاورد مهم تلقی شود.

پولنگی در مورد رضایی گفت: فوتبال ایتالیا بر پایه دفاع سخت است. فکر می‌کنم ما مدرسه‌ای عالی از مدافعان داخلی داریم و داشتن این توانایی که از آسیا به این لیگ سخت بیایید، خیلی چیزها درباره قدرت ذهنی به شما می‌گوید،‌ مخصوصاً به‌عنوان یک مدافع. آفرین بر او. ما تاکنون درباره هافبک‌ها یا بازیکنان فانتزی صحبت کردیم. رضایی یک مدافع کامل بود، حقیقتی که او می‌توانست برای آغاز سه فصل در سری A همه چیز را نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج