جاباما
۱۰۰۰۴۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اول نتیجه تست کرونا، بعد بازی با پرسپولیس!

بازیکنان پرسپولیس به جای بازی تدارکاتی فقط تمرین کردند و حالا این سؤال پیش آمد که تکلیف سایر دیدار‌های دوستانه پرسپولیس چه خواهد شد؟

خبرورزشی: بازیکنان پرسپولیس به جای بازی تدارکاتی فقط تمرین کردند و حالا این سؤال پیش آمد که تکلیف سایر دیدار‌های دوستانه پرسپولیس چه خواهد شد؟

قرار بود عصر پنج‌شنبه هفته گذشته پرسپولیسی‌ها در نخستین بازی تدارکاتی خود پس از وقفه طولانی مدت لیگ، در ورزشگاه کاظمی به مصاف تیم نیروی‌زمینی بروند، اما با توجه به اینکه تیم حریف نتیجه تست کرونای خود را ارائه نکرده این بازی لغو شد.

یحیی گل‌محمدی با در نظر گرفتن همه دستورالعمل‌هایی که در پروتکل بهداشتی ابلاغ شده به باشگاه‌ها برای ادامه مسابقات وجود دارد، تأکید کرد برای برگزاری بازی ارائه نتیجه تست PCR لازم است، اما اعضای تیم حریف فقط تست خون داده‌اند و بنا بر شرایط ابلاغ شده و همچنین احتیاط لازم برای سلامتی بازیکنان، بدون در نظر گرفتن تست اصلی (یعنی PCR) امکان برگزاری بازی وجود ندارد. بازیکنان پرسپولیس به جای بازی تدارکاتی فقط تمرین کردند و حالا این سؤال پیش آمد که تکلیف سایر دیدار‌های دوستانه پرسپولیس چه خواهد شد؟

شنیدیم بازی با تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه که سرمربیگری آن برعهده محسن عاشوری است برقرار است. چنانچه نتیجه تست PCR اعضای این تیم منفی باشد و به رؤیت یحیی گل‌محمدی و پرسپولیسی‌ها برسد آنگاه این دیدار تدارکاتی هم برگزار خواهد شد. حالا اینکه تاریخ این بازی دوستانه چه روزی باشد هنوز اعلام نشده است. تیم دیگری که گل‌محمدی تصمیم گرفته با آن‌ها روبه‌رو شود سایپاست. سرمربی سایپا ابراهیم صادقی است که پرسپولیسی‌ها با او تماس گرفته‌اند تا زمینه یک دیدار دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی مهیا شود. شنیدیم صادقی هم اوکی داده و قرار است سایپا هم یکی ازحریفان تدارکاتی قرمزپوشان باشد، به شرطی که نتیجه تست کرونای این تیم هم منفی باشد.

اما تیم سوم کمی عجیب است؛ گل‌گهر سیرجان! گل‌گهر تیمی بود که پس از تست گیری اولیه اعلام شد ۱۰ نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. این خبر خیلی زود در جامعه فوتبال پیچید و تصور می‌شد بازی دوستانه با پرسپولیس به همین دلیل لغو شود، اما شنیدیم این‌طور نیست. مجید جلالی رابطه بسیار خوبی با کادر فنی پرسپولیس داشته و داوود فنایی و حمید مطهری از شاگردان قدیمی او محسوب می‌شوند. همچنین گل‌گهر از جمله تیم‌های شهرستانی است که در تهران تمرین می‌کند و در دسترس است. بنابراین بازی دوستانه با این تیم بار دیگر در دستور کار پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است.

شاید پرسش اصلی اینجا باشد چگونه می‌توان با تیمی بازی دوستانه انجام داد که ۱۰ عضو آن کرونا گرفته باشند؟ از زبان یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس شنیدیم این دیدار تدارکاتی با تدابیر ویژه بهداشتی و نتیجه منفی تست کرونا برگزار خواهد شد. قرار است نفراتی از باشگاه گل‌گهر که کرونا گرفته‌اند در قرنطینه باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @@شهادت افتخار است@@

      لنگ کرونا را فقط انتقال میدهد ولی به خودش نفوذ نمیکند
      هواداران لنگ را دیدی همه کم دارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج