جاباما
۱۰۰۰۵۲۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

شاید استقلال آخر فصل همه را سورپرایز کند

مدیر اسبق استقلال گفت: اخباری که از باشگاه به گوش می‌رسد مشخص است از داخل آن عده‌ای نمی‌خواهند سعادتمند یا هر مدیر دیگری که در اتاق مدیریت نشسته موفق باشد.

خبرورزشی: حسین فرزامی از مدیران اسبق باشگاه استقلال درباره وضعیت فعلی این مجموعه، شرایط بازگشت تیم‌ها به لیگ برتر و تعطیلی به شرط قهرمانی پرسپولیس با ما همکلام شد.

آقای فرزامی! شما موافق ادامه مسابقات لیگ هستید؟

به نظر من مسابقات لیگ برتر تنها در صورتی امکان ادامه دارد که هیچ خطری کسی را تهدید نکند. ظاهراً مسئولان برگزاری مسابقات قول همه جور محدودیت برای مراقبت از بازیکنان و مربیان تیم‌ها را ترتیب داده‌اند، اما همچنان می‌شنویم که برخی از بازیکنان و یا نزدیکان به تیم‌ها دچار بیماری کرونا شده‌اند. در این صورت کار تا حدود زیادی دشوار می‌شود.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

در واقع آینده مشخصی پیش رو نیست که بتوان قاطعانه نظر داد. الان در بین اعضای تیم استقلال هم نفراتی را داریم که بابت شرایط موجود نگران هستند.

ولی ما خبر داریم بیشتر بازیکنان استقلال دوست دارند لیگ برگزار شود؟

البته آن‌ها حق دارند. به هر حال روی مبلغی که امسال بابتش قرارداد بسته‌اند حساب کردند و نمی‌خواهند آن را از دست بدهند. وقتی هم می‌بینند خیلی از مشاغل شروع به کار کرده‌اند پیش خودشان می‌گویند شاید ما هم می‌توانیم در لیگ فوتبال بازی کنیم و مسابقات را به پایان برسانیم؛ در این صورت قطعاً آن‌ها به دستمزد کامل‌شان می‌رسند، اما در غیر این صورت بخش مهمی از قراردادشان کسر می‌شود. ما جای بازیکنان نیستیم و نمی‌توانیم به جای آن‌ها نظر بدهیم. قطعاً خود آن‌ها در این باره تصمیم قاطعانه و اساسی را می‌گیرند ولی آنچه مسلم است حتماً سلامتی بر هر چیزی ارجح‌تر است.

اوضاع مدیریت باشگاه استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

آقای سعادتمند از روزی که به باشگاه آمده دائم در تلاش برای ایجاد درآمد بیشتر برای باشگاه است. این خیلی خوب است که مدیرعامل دلسوز مجموعه اش باشد، اما با اخباری که از باشگاه به گوش می‌رسد مشخص است از داخل آن عده‌ای نمی‌خواهند سعادتمند یا هر مدیر دیگری که در اتاق مدیریت نشسته موفق باشد.

راهکار چیست؟

باید دست مخالفان را رو کرد. آقای سعادتمند در این مدت چند بار اعلام کرده که عده‌ای نمی‌گذارند استقلال سرپا بایستد یا مثلاً گفته عده‌ای نمی‌خواهند استقلال موفق شود. به اعتقاد من او که اینقدر در کارش مصمم است باید یک بار برای همیشه کار را تمام کند و اسامی آن‌هایی که مخالفش هستند را با سند به هواداران معرفی کند.

اوضاع کلی باشگاه را چطور می‌بینید؟

همین که بازیکنان خارجی استقلال به ایران برگشتند، مشخص می‌کند ماجرا‌های ناراحت‌کننده پایان فصل هفدهم و هجدهم تکرار نمی‌شود. زمانی که تیام یا پاتوسی آخر فصل از استقلال رفتند و هر چه هواداران فریاد کشیدند کسی صدای‌شان را نشنید. الان با یک نگاه معمولی می‌توان دریافت که اوضاع در باشگاه استقلال تا حدودی مرتب است.

فکر می‌کنید استقلال شانس قهرمانی دارد؟

این هم غیر قابل پیش‌بینی است. یعنی با توجه به شرایط امتیازی سه، چهار تیم صدر جدول نمی‌توان نظر داد ولی در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست و شاید در پایان استقلال همه را با قهرمانی اش سورپرایز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیروزی قهرمان نمی شود

      پاسخ ها

      • ۶تایی ها

        شما اول اسم تیم ما رو یاد بگیر بعد نظر بده

    • پیرمرد پرسپولیسی

      خاطرجمع باش شما کیسه کشان اهل سورپرایز نیستید ،البته ازنوع معکوسش حتما هستید ،زمانیکه ۱۲ امتیاز از پرسپولیس جلوتر بودید ولی در پایان وادادید وبه مقام چهارم بسنده کردید .

    • بدون نام

      آره تو راست میگی. خخخخخخ استقلال عسل هم بخوره نمیتونه قهرمان بشه.سورپرایز کیسه ای!!!

    • ۵۲/۰۶/۱۶

      شاید فرار به ترکیه دو رو بازی کنن یا با پودر و جک تری دی و هورمون جک و جونور بتونن سر مربیشون هم که اینکارس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر ساده‌ای شما منظور سورپرایز کیسه اینه که میرن دسته یک
        توقع ندارین که کیسه قهرمان لیگ بشه اونوقت به عقلت شک میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج