۱۰۰۰۵۵۷
۱۹ نظر
۵۰۱۶
۱۹ نظر
۵۰۱۶
پ

قتل زن جوان، عاقبت کنجکاوی درباره ماساژ!

یک روز یک نفر آگهی ماساژ در آن کانال گذاشت و من با شماره‌ای که داده بودند از سر کنجکاوی تماس گرفتم. فقط می‌خواستم ببینم ماساژ چطور است. با زنی که شماره‌اش را داده بودند قرار گذاشتم. وقتی سوار ماشین شد، پشیمان شدم و ترسیدم کسی ما را ببیند. خواستم پیاده شود، اما قبول نکرد و جیغ‌وداد کرد. من هم با مشت او را زدم

شرق: کنجکاوی مرد میان‌سال برای آشنایی با ماساژ منجر به قتل زنی شد که او استخدام کرده بود. متهم دیروز برای محاکمه به جرم قتل عمد به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

این پرونده با پیداشدن جسد زنی جوان کنار کانال آب تشکیل شد. دو سال قبل مردی به مأموران فوریت‌های پلیسی گزارش داد که جسد زنی جوان کنار کانال آب رها شده است. بعد از اینکه مأموران جسد را کشف و تحقیقات خود را آغاز کردند متوجه شدند این جسد متعلق به زنی به نام کیاناست که در تهران تنها زندگی می‌کرد.

با شناسایی خانواده کیانا و آغاز تحقیقات مشخص شد این زن کارمند یک شرکت خصوصی بوده و فقط تعطیلات در کنار خانواده‌اش بوده و در تهران تنها زندگی می‌کرده است.

با ردیابی تماس‌های این زن مأموران متوجه شدند آخرین تماس او با مردی به نام سپند بوده است. به‌این‌ترتیب سپند شناسایی و بازداشت شد. او به قتل اعتراف کرد و با صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت. در ابتدای جلسه، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و گفتند گذشت نمی‌کنند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت.

او از اولیای‌دم عذرخواهی کرد و گفت: من کارمند بودم و قناری‌های نژاددار و خیلی گران‌قیمت هم نگهداری می‌کردم و می‌فروختم. در یک کانال تلگرامی عضو بودم که دارو‌های قناری را از آنجا خریداری می‌کردم. یک روز یک نفر آگهی ماساژ در آن کانال گذاشت و من با شماره‌ای که داده بودند از سر کنجکاوی تماس گرفتم. فقط می‌خواستم ببینم ماساژ چطور است. با زنی که شماره‌اش را داده بودند قرار گذاشتم. وقتی سوار ماشین شد، پشیمان شدم و ترسیدم کسی ما را ببیند. خواستم پیاده شود، اما قبول نکرد و جیغ‌وداد کرد. من هم با مشت او را زدم. قصد کشتن نداشتم. متهم یک‌بار دیگر تأکید کرد قصد قتل نداشته و درخواست بخشش کرد. با پایان جلسه دادگاه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه داستان احمقانه ای
      خودش خندش نگرفته از ای خزعبلاتی که تعریف کرده؟

    • H.Yari

      عجب گزارش آبکی بود..

    • بدون نام

      حالم‌‌ بد شد بخاطر اینکه این همش از این خبرها خوندم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درمان شما فقط ماساژِ

    • لاکپشت سبز

      دروغگوی پست فطرت به همین آسونی

    • بدون نام

      با مشت طرف کشتی؟ اون وقت قصد کشتن نداشتی؟
      خدا یه لحظه ما رو به خودمون وامگذار

    • بدون نام

      عجب دروغی سر هم کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتمن تن به امیال حیوانی این پست فطرت نداده

    • بدون نام

      کرم از خود زنه بوده مردرو ولش کنید بره تا زن کرم نریزه هیچ مردی وجودشو نداره به زن چپ نگاه کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گیرم حرف و نظر شما صحت داشته باشه، آیا اینقدر شجاعت و وجدان دارین که قبول کنین این آقا که اعتراف کرده صرفا با یه تبلیغ وسوسه شده کرم از خودش بوده؟ چرا اینقدر ندونسته براحتی قضاوت می کنین؟ این نشون دهنده ی اینه که اگه شمام در همچنین شرایطی قرار بگیرین مرتکب قتل امکان داره بشین و این خیلی باعث تاسفه که طرز فکر یه عده از هموطنان ما اینه.

      • فریبا

        واقعا برات متاسفم و برای طرز فکرت!!

    • بدون نام

      خوبه والا،تو این مملکت همه آقایون ی جوری بعد از قتل خانمها حرب میزنن ک انگار مقصر صد در صد خانم بوده ،شاید واقعا انتظار تقدیر نامه هم ازطرف قاضی دارن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هستن خوووووو

      • بدون نام

        چون مقصر خانم ها هستن

    • رقیه

      اگه خود اون خانم با حیا بود راضی نمی شد مردهای نامحرم را ماساژ بده واقعا دیگه داریم با چشمهای خودمون می بینیم که خدا دیگه قهر ش گرفته و این ویروس کرونا که همه رو درگیر کرده انتقام خداوند است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم، حرفت حسابیه

      • ف

        قانون حرف اول و می زنه ماساژور مرد و زن مختلط نباید باشد یک نمونه همین که البته این اقا چرت گفته بعدا ثابت می شه اما امکان بهم ریختن زندگی زوج های جوان می شوند که خانمی پیش اقا واقایی پیش خانم بر ای ماساژ بروند چه بسا فرزندان طلاق زیاد شوند وعاطفه ها از بین برود حالا این وسط چند تا جنایت پیش بیاد هنوز به اون فرهنگ غربی ها نر سیدیم برامون عادی نیست

    • دکتر

      آخر تورا چه به ماساژ برو قناریت را بفروش

    • نوید

      لعنتی چرا همه ماجرا را نمی گویی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج