۱۰۰۰۷۲۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ورود وزارت اطلاعات به موضوع دلالی در فوتبال

مدیرکل حراست وزارت ورزش گفت: این وزارتخانه حتما برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند برنامه دارد و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جعفر سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش در خصوص تایید صلاحیت کاندیداهای مجامع فدراسیون‌های ورزشی گفت: معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای توسط دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، اسامی را به حراست اعلام می‌کند و کار استعلام را انجام می‌دهیم که این کار زمان‌بندی مشخصی دارد.

وی همچنین در مورد اعتراض برخی از نامزدها مبنی بر رد شدن صلاحیت آنها در مجمع انتخابات فوتبال، افزود: این نظر شخصی دوستان است. در فدراسیون فوتبال یک هیات سه نفره به صورت شکلی صلاحیت آنان را بررسی می‌کند و ورود به صلاحیت مدیریتی، امنیتی و حراستی ندارد و اسامی را به دبیر فدراسیون اعلام و بعد از آن به مرکز حراست وزارتخانه اعلام می‌شود.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص دلالی در فوتبال خاطرنشان کرد: وزارت به طور حتم برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند، برنامه دارد و پرونده‌ای تشکیل شده و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم. به لحاظ قانونی نمی‌توانیم اسم کسی را بیاوریم و پرونده در حال تکمیل شدن است.

وی درباره جرایم در فضای سایبری گفت: متاسفانه بی‌اخلاقی در ورزش زیاد دیده می‌شود و تنها شامل رشته فوتبال نیست و اشخاص خود باید پیگیر این قضایا باشند. امیدواریم این موضوعات در ورزش کمتر شود.

سمیعی درباره ویدئوی منتشر شده از فدراسیون شنا در سایت فدراسیون جهانی، گفت: این ویدئو حذف شد. این فیلم با یک ناهماهنگی منتشر شد و قرار نبود کار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      واسه دلالی؟

    • بدون نام

      وزارت اطلاعات بهتره به مساله زنوزی هم ورود کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج