۱۰۰۰۹۶۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ماجدی: دلیل فحاشی هواداران را نمی‌فهمم

بعد از جدایی لکیچ، مربی اهل صربستان از استقلال که سابقه کار در تیم‌های مطرحی مثل رئال‌‎مادرید و اتلتیکومادرید را در کارنامه دارد، شایعه بازگشت فرشاد ماجدی، دوست و همبازی قدیمی فرهاد مجیدی به استقلال منتشر شد

فرهیختگان: بعد از جدایی لکیچ، مربی اهل صربستان از استقلال که سابقه کار در تیم‌های مطرحی مثل رئال‌‎مادرید و اتلتیکومادرید را در کارنامه دارد، شایعه بازگشت فرشاد ماجدی، دوست و همبازی قدیمی فرهاد مجیدی به استقلال منتشر شد و این درحالی است که ماجدی که پیش از این در تیم‌های امید و استقلال با مجیدی همکار بود، از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده و با ناراحتی و گلایه، توهین‎هایی را که در فضای مجازی به او شده، مستحق خودش نمی‌داند. به همین بهانه دقایقی با دستیار سابق مجیدی در استقلال و تیم ملی امید به صحبت پرداختیم و در لابه‌لای صحبت‌هایمان درمورد شرایط استقلال و پیش‌بینی‌اش از آینده این تیم با مجیدی هم سوالاتی را مطرح کردیم. گفت‌وگو با فرشاد ماجدی را در زیر می‌خوانید.

گفته می‌شود قرار است در آینده به‎جای لکیچ در کادرفنی استقلال دستیار فرهاد مجیدی شده و دوباره با سرمربی آبی‎پوشان همکاری کنید. این موضوع چقدر صحت دارد؟ واقعا صحبتی با شما انجام شده است؟

اصلا در جریان این موضوع نیستم و این شایعاتی است که برخی زحمت می‌کشند و آنها را درست می‌کنند. بعید است چنین موضوعی صحت داشته باشد، چون اگر قرار بود مربی استقلال شوم حتما فرهاد مجیدی با من تماس می‌گرفت و صحبت‌‎های لازم را مطرح می‌کرد، درحالی‌که چنین اتفاقی نیفتاده و این موضوع بیشتر شایعه است تا اینکه بخواهد حقیقت داشته باشد اما مطمئنا اگر هم بخواهم در کنار مجیدی در استقلال کار کنم، برای کمک کردن این اتفاق خواهد افتاد و به قصد کمک می‌آیم و این‌طور نیست که بخواهیم این تیم را تضعیف کنیم. درحال‌حاضر این موضوع شایعه است و از طرف باشگاه و کادرفنی استقلال صحبتی با من نشده و خبری به من نداده‌اند تا اینکه بخواهم عضو کادرفنی این باشگاه شوم.

گویا بعد از انتشار این شایعه برخی در صفحات مجازی به شما تاخته و توهین‌هایی را مطرح کرده‌اند. چرا این اتفاق افتاد؟

بله، درست است. خیلی‌ها به ناحق به من توهین کردند، درحالی‌که قسم می‌خورم اصلا خبری نبود و اتفاقی رخ نداده است. روزی که این شایعه منتشر شد وقتی صبح از خواب بیدار شدم فقط حدود ۴۰۰ پیام حاوی توهین‌های ناموسی برایم ارسال شده بود، در آن لحظه دلیل این موضوع را نفهمیدم و ابتدای امر شوکه شدم که چرا این حجم از توهین به من شده و بعد از مدتی تازه متوجه شدم چنین شایعه‌ای درست شده و من چوب کارنکرده را می‌خورم.

حالا اگر فرهاد مجیدی هم شما را بخواهد باید این همه توهین و ناسزا را متحمل شوید؟

واقعا نمی‎دانم چه بگویم. اصلا مگر اطلاعات فنی و دانش مربیگری‌ام کم است یا مدرک ندارم یا تجربه‌ام در این عرصه کم است که این‎گونه واکنش نشان داده‎اند. درحالی‎که در رده‎های سنی تیم‎های ملی چندین سال مربی بودم و با تیم ملی نونهالان قهرمانی آسیا را تجربه کرده‎ام. نمی‏دانم دلیل این فحش‌ها و توهین‌هایی که شد، چه بود و هیچ‎وقت هم نفهمیدم که چرا هواداران فوتبال در فضای مجازی یا روی سکوها فحاشی می‌کنند.

فکر می‌کنید چرا این شایعه را درست کردند؟

درخصوص این شایعه فکر می‌کنم آنهایی که ضد فرهاد مجیدی هستند، این شایعه‎پراکنی‎ها را انجام می‌دهند تا این مربی را تحریک کنند. درهرصورت بنده چه باشم، چه نباشم از مجیدی و استقلال حمایت می‌کنم و موفقیت آنها برایم بیشتر از هرچیز دیگری اهمیت دارد.

لکیچ با تصمیم مجیدی به استقلال آمد، اما به نظر می‌رسد این توهین‌ها از آنجا صورت گرفت که برخی هواداران استنباط‌شان این بود که سرمربی آبی‎پوشان دستیار خارجی‎اش را رد کرده تا جا برای دوست قدیمی‎اش- که شما باشید- باز شود.

به نظر من این موضوع دلیل درستی نیست. البته هر سرمربی در تیمش باید کسانی را در کادرش داشته باشد که امین او بوده و با وی راحت باشند. باز هم تاکید می‌کنم که من دوست و رفیق فرهاد هستم اما در کار رفاقت معنایی ندارد و ما درون زمین با هم رفیق نیستیم. در تیم‌هایی هم که بودیم فرهاد از من کار می‌خواست و من انجام می‌دادم. چه در تیم ملی امید و چه در استقلال چند وقتی که در کنار هم بودیم، کوچک‎ترین کم‏کاری نکردم اما دشمن‎های فرهاد مجیدی دنبال این هستند تا گزینه‌های خود را به استقلال بیاورند و این مربی را تضعیف و نابود کنند و این خیلی بد است که این وسط، من توهین‎ها را شنیده و به قول معروف آش نخورده و دهن سوخته شوم.

حالا از این حرف‌ها گذشته، آینده استقلال با فرهاد مجیدی را چطور می‌بینید؟ به استقلال بعد از کرونا امیدی هست؟

درهرصورت به‎خاطر این بیماری همه تیم‎ها بعد از آغاز رقابت‎ها چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ انسجام فنی، تاکتیکی و تیمی تضعیف می‌شوند، اما شرایط به‌مرور زمان بهتر می‌شود ضمن اینکه این تیم استقلال است و نمی‌توان آن را دست‌کم گرفت. مطمئنم مجیدی می‌تواند این تیم را خیلی خوب بسازد. به نظرم حتی استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی بشود، این امر خیلی سخت است، اما غیرممکن نیست.

شنیده می‌شود شاید برای فصل آینده دوباره مربی خارجی روی نیمکت استقلال بنشیند. به نظر شما این امر درست است یا باید به فرهاد مجیدی زمان داد؟

به نظر من آوردن مربی خارجی اشتباه است و باید به مجیدی زمان داد. او باهوش، با‌انگیزه و آینده‌دار است و می‌تواند در استقلال موفق شود، به شرطی که فرصت لازم را به این مربی بدهند و زمینه‌های موفقیت و پیشرفتش را فراهم کنند، نه اینکه دستش خالی باشد و بدون امکانات و تجهیزات لازم بخواهد به‎هرشکل ممکن نتیجه بگیرد.

کمی هم درمورد از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر با هم صحبت کنیم. شما موافق تعطیلی لیگ در شرایطی که هنوز کرونا به پایان نرسیده، هستید یا فکر می‌کنید باید این رقابت‌ها دوباره آغاز شود؟

در شرایط فعلی لیگ باید تعطیل شود، چون برگزاری مسابقات در این وضعیت خیلی خطرناک است. ویروس کرونا با جان آدم‌ها کار دارد و این‌طور نیست که شما دو روز بیمار شوید و دوباره بخواهید به میادین فوتبال یا به زندگی برگردید، هرچند اگر هم برگردید به‌خاطر ابتلا به کرونا همچنان ریه‌ها درگیر است و مشکلاتش تا مدت‎ها ادامه خواهد داشت. دلیلی ندارد به‎خاطر اینکه این لیگ باید ادامه پیدا کند و یک تیم جام بگیرد، جان انسان‎های زیادی به خطر بیفتد. این موضوع اصلا درست نیست و باید لیگ را تعطیل کنند.

البته برخی هم می‌گویند درصورت تعطیلی لیگ باید پرسپولیس را به‌عنوان قهرمان معرفی کنند.

با توجه به تعداد مسابقات باقی‌مانده این نظریه هم اصلا درست نیست و مبنای منطقی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمزته

      مردک که فحش وناسزا دوست داری هم لیگ تعطیل شود هم پرسپولیس پوکر نکنه قهرمان اس دقلال شود این منطقیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج