۱۰۰۱۲۶۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

از سرگیری سری آ با بازی‌های معوقه

برنامه سری آ ایتالیا به صورت رسمی اعلام شد و این رقابت‌ها از بیستم ژوئن با برگزاری دیدارهای معوقه آغاز می شود.

خبرگزاری ایسنا: برنامه سری آ ایتالیا به صورت رسمی اعلام شد و این رقابت‌ها از بیستم ژوئن با برگزاری دیدارهای معوقه آغاز می شود.

به نقل از آس، سری آ ایتالیا بالاخره برنامه جدیدش مشخص شد. پس از یک عصر پیچیده که اعلام شد همه چیز تا چهارشنبه به تعویق خواهد افتاد لیگ ایتالیا تاریخ بازی‌ها را تا سه هفته به پایان مشخص کرد (سه هفته پایانی بر اساس شرایط جدول زمان‌بندی خواهند شد).

ایتالیایی‌ها پس از سه ماه می‌توانند از بیستم ژوئن (۳۱ خرداد) تا بیست‌وسوم ژوئیه (۲ مرداد) شاهد رقابت‌های فوتبال باشند و تنها پنج روز بازی نخواهد بود. البته جام حذفی زودتر از سری آ خواهد بود و احتمالا در روزهای دوازدهم و سیزدهم ژوئن (۲۳ و ۲۴ خرداد) برگزار خواهد شد. تیم های یوونتوس-میلان و ناپولی-اینتر دیدارهای برگشت جام حذفی را به انجام می‌رسانند و فینال، هفدهم (۲۸ خرداد) به میزبانی رم خواهد بود.

بیستم ژوئن دیدارهای تورینو-پارما و ورونا با کالیاری برگزار می‌شود. یک روز بعد آتلانتا به مصاف ساسولو می‌رود و اینتر میزبان سامپدوریا خواهد بود تا هفته بیست‌وپنجم تکمیل شود (این بازی ها به خاطر بحران کرونا برگزار نشدند).

از دوشنبه (دوم تیر) هفته بیست‌وهفتم آغاز می شود. بیستم ژوئیه (۳۰ تیر) احتمالا روز تعیین‌کننده برای اسکودتو باشد چون دو تیم یوونتوس و لاتزیو (تیم های اول و دوم جدول) برابر هم قرار می‌گیرند.

تنها هشت بازی در ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می شود که در این میان دو دیدار کلاسیک میلان-رم و یوونتوس-تورینو هم دیده می‌شود. اغلب بازی‌ها از ساعت ۰۰:۱۵ بامداد آغاز خواهد شد. دیگر دیدارها در ساعت ۲۲:۰۰ برگزار می‌شود. این بازی‌ها بدون شک فوتبالی‌ترین تابستان ایتالیایی‌ها را رقم خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج