جاباما
۱۰۰۱۳۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال با سبک استراماچونی بهترین نتایج را می‌گیرد

مهاجم اسبق استقلال گفت: استقلال فرهاد با سبک استراماچونی بهترین نتایج را می‌گیرد.

خبرورزشی: محسن بیاتی‌نیا پیشکسوت تیم استقلال درباره شرایط مدیریتی در باشگاه سابق خودش و همچنین سبک فوتبالی که این تیم در لیگ برتر نوزدهم به معرض نمایش گذاشت با ما همکلام شد.

آقای بیاتی‌نیا! اوضاع مدیریتی استقلال در دوران حضور احمد سعادتمند را چطور می‌بینید؟

به اعتقاد من شرایط نسبت به قبل بهتر است البته این بهتر بودن دلیل بر کامل بودن نیست!

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

بله، به نظر من تا به امروز در جامعه فوتبال شرایط به شکلی بوده که هر کسی هر حرفی می‌زده به آن عمل نمی‌کرده و وقتی یک نفر می‌آید و به حرفی که زده عمل می‌کند همه از خوشحالی از خود بیخود می‌شوند! در حالی که این یک کار عادی است.

چطور؟

خب وقتی مدیر، مسئولیت یک مجموعه را بر عهده می‌گیرد باید از عهده مشکلات و مسائل آن بربیاید و وقتی این کار را انجام دهد کاری را کرده که برایش حقوق می‌گیرد، بنابراین شادی و شعف ندارد. با این وجود من معتقدم آقای سعادتمند در دوران کوتاهی که به باشگاه استقلال آمده توانسته با نحوه مدیریتش چرخ‌های زنگ‌زده ماشین استقلال را به حرکت دربیاورد و این می‌طلبد که همه به او کمک کنند و چوب لای چرخ کار باشگاه نگذارند.

اما سعادتمند در طول یکی، دو هفته اخیر عنوان کرده عده‌ای از بیرون و یا داخل مجموعه مانع حرکت باشگاه می‌شوند؟

همیشه در فوتبال ما بحث‌هایی درباره دست‌های پشت پرده وجود داشته است! یکسری از دوستان یا شاید بتوان اسم‌شان را دشمنان و یا حسود‌ها گذاشت دوست ندارند ببینند کسی که جای آن‌ها آمده در حال کسب موفقیت است! در حالی که منِ پیشکسوت و منِ مسئول که از این مجموعه به هر دلیلی رفته‌ام و نتوانسته‌ام از عهده مسئولیت‌هایم بربیایم باید به فردی که جایگزینم شده کمک کنم. آن وقت است که اسم مرا دلسوز و پیشکسوت می‌گذارند در غیر این صورت اگر قرار باشد مانع موفقیت استقلال شوم پیشکسوت نیستم.

با توجه به تمرینات پرقدرتی که استقلالی‌ها شروع کرده‌اند و عدم وجود تست مثبت بین بازیکنان این تیم فکر می‌کنید در جام حذفی و لیگ برتر چه جایگاهی را می‌توان برای این تیم در نظر گرفت؟

من در هفته پنجم وقتی فوتبال تیم استقلال را دیدم متوجه شدم تغییرات عمده‌ای در سبک فوتبالی این تیم انجام شده است. اگر این حرف را می‌زنم به خاطر حضور ۲۵ ساله در فوتبال و کار کردن با سبک‌های مختلف زیر نظر مربیان داخلی و خارجی بوده است. پس متوجه می‌شوم که چه چیزی دارم می‌گویم.

منظورتان دوران حضور استراماچونی است؟

بله! وقتی استراماچونی آمد استقلال سبک فوتبالش تغییر کرد و حتی وقتی از این تیم رفت و فرهاد مجیدی جایگزین او شد استقلال باز هم با هم سبک نتایج درخشانی در لیگ و آسیا گرفت و بیشترین گل زده در لیگ برتر را داشت. مردم ما این فوتبال را می‌پسندند. ما در دوران کی‌روش نتیجه می‌گرفتیم، اما یا یک بر صفر بود یا ۲ بر یک، اما مردم فوتبال هجومی دوست دارند.

حالا فکر می‌کنید استقلال با این شرایط چه نتایجی در آینده می‌گیرد؟

نتایج خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد، اما به شرط اینکه تیم از نظر آمادگی جسمانی در سطح بالایی باشد. امروز در بوندس‌لیگا می‌بینیم بازیکنان پس از یک نیمه بازی بیرون از زمین مشغول یخ‌درمانی هستند، چون فوتبال بازی نکردن برای مدت طولانی بدن فوتبالیست را به افت می‌برد و طاقت فشار زیاد را ندارد. قطعاً استقلال با بدنسازی مناسب می‌تواند بهترین نتایج را در هفته‌های باقی مانده کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج