۱۰۰۱۷۱۸
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

جزییات فرار ۳ زندانی در هرمزگان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: به دنبال اقدام ربایندگان و فرار ۳ نفر از مجرمان زندان میناب در تاریخ ۱۰ خرداد بلافاصله جلسه شورای تامین شهرستان میناب برگزار و بررسی های اولیه انجام گرفت.

خبرگزاری فارس: احمد پویافر، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: به دنبال اقدام ربایندگان و فرار ۳ نفر از مجرمان زندان میناب در تاریخ ۱۰ خرداد بلافاصله جلسه شورای تامین شهرستان میناب برگزار و بررسی های اولیه انجام گرفت.

وی افزود: همچنین کمیسیون امنیت استان و همینطور جلسه فوق العاده شورای تامین استان در بالاترین سطح مسئولان امنیتی و انتظامی به ریاست استاندار محترم هرمزگان تشکیل شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان اضافه کرد: در این جلسه با دستورات لازم استاندار هرمزگان زوایای مختلف موضوع در دست بررسی و رسیدگی قرار گرفته که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد گرفت.

پویافر بیان داشت: بر همین اساس تلاش می شود در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از همه ظرفیت های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی ربایندگان و مجرمین دستگیر و به دست عدالت سپرده شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خطرناک نباشن خوبه .

    • مهدی

      برترین این الان جزئیات فرار را توضیح داده ؟!خبر سرکاری شما نزارید

    • بینام

      اینهمه جلسه بعد از فرار این زندانیان گذاشتید که چی بشه ؟ اگر واقعا اینها خیلی کار بلد هستند کاری میکردند که وقت انتقال زندانیها بیشترین دقت را همراه با حفاظت کامل انجام میدادند ...امان از سپردن کارهای بزرگ به آدمهای کوچک

    • علی

      همون اول محکم کاری میکردین این اتفاق نمیوفتاد،زندانی های مالی و مهریه همچین غل و زنجیر میکنن که طرف نمی تونه تکون بخوره،ولی این زندانیها رو طوری بردند که به راحتی فرار کردند،خب موقع انتقال این همه مفت خور هستش که میتونستن با تدابیر و امنیت بالا منتقلشون میکردن،حالا اینها خوب هستش مثل امریکا و اروپا قاتلین و تروریستهای سریالی نبودند وگرنه اون وقت چه اتفاقی میوفتادش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج