۱۰۰۱۸۶۸
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

کشف انبار نوشیدنی های فاسد در تهران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف یک انبار نگهداری از نوشیدنی‌های فاسد و تاریخ گذشته در ورامین خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف یک انبار نگهداری از نوشیدنی‌های فاسد و تاریخ گذشته در ورامین خبر داد.

سرهنگ داریوش صادقی فرد در این خصوص گفت: مدتی قبل ماموران پلیس از طریق منابع خبری از دپوی و نگهداری مقادیر زیادی نوشیدنی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارهای واقع در ورامین باخبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحیح است.

وی ادامه داد: در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از اخذ مجوز عملیات، ماموران پلیس با همراهی نمایندگان اصناف و کارشناسان بهداشتی به محل این انبار رفت و بیش از ۶۰۰۰ قوطی نوشابه گازدار و ۲۳۰۰ عدد دوغ لیوانی تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند که فاسد بودن این اقلام به تایید کارشناس بهداشتی نیز رسید.

صادقی فرد با بیان اینکه برابر شواهد اولیه این افراد قصد فروش این محصولات را داشتند، گفت: انبار مذکور با حکم قضایی پلمب و در این زمینه یک تن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ارزش ریالی اقلام مکشوفه را حدود ۳۰۰ میلیون ریال اعلام و اظهارکرد: پلیس اجازه نخواهد داد تا افراد سودجو با سلامتی مردم و جامعه بازی کنند. لازم است مردم نیز هوشیار باشند و اگر با فروش ارزان قیمت چنین محصولاتی که عمدتا در حاشیه خیابان و به شکل دستفروشی عرضه می‌شود، مواجه شدند حتما توجه داشته باشند که ممکن است این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      قهرمان امروز نیروی انتطامی است به انها بها بدید درود بر شرفتان که بی منت کار میکنید براشون ارزش قاعلم خدا قوتشون بده در حقتون دعا میکنم چیزی جز این دستم نمیاد بازم خدا خیرتون بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج