جاباما
۱۰۰۲۴۵۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تحلیل بازار طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت

به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران علیرغم اتفاقات اخیر در آمریکا و رشد قیمت جهانی اونس اما ارزش دلار تغییر چندانی نداشت؛ بنا بر نوسانات محدود نرخ ارز در داخل، بازار سکه و طلا نیز در یک هفته اخیر به نسبت آرام بود.

ایسنا: به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران علیرغم اتفاقات اخیر در آمریکا و رشد قیمت جهانی اونس اما ارزش دلار تغییر چندانی نداشت؛ بنا بر نوسانات محدود نرخ ارز در داخل، بازار سکه و طلا نیز در یک هفته اخیر به نسبت آرام بود.

محمد کشتی آرای در رابطه با وضعیت بازار سکه و طلا در هفته ای که گذشت اظهار کرد: قیمت اونس جهانی در اوایل هفته ۱۷۲۹ دلار بود و در طول هفته تا ۱۷۴۴ دلار افزایش پیدا کرد که ناشی از حوادث داخلی آمریکا بود اما در دو روز پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) قیمت اونس جهانی تا ۱۷۰۵ دلار کاهش پیدا کرد که بسیار عجیب بود. درحالی که ارزش دلار به دلیل همین حوادث کاهش پیدا کرده است، به نظر می‌رسید که قیمت اونس جهانی افزایش یابد که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: در بازار داخلی، از ابتدای هفته‌ای که گذشت، بی نوسان بودن تقریبی قیمت ارز در بازار داخلی، کاهش دادوستدها و همچنن تعطیلات آخر هفته سبب شد که بازار آرامش و ثبات نسبی داشته باشد، بنابراین نوسانات زیادی در قیمتها نداشتیم. قیمت سکه در یک محدوده خاصی بود و افزایش یا کاهش شدیدی نداشته و آرام پیش رفت.

وی افزود: قیمت سکه طرح قدیم در محدوده هفت میلیون و۱۰۰ تا هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید هم در محدوده هفت میلیون و۳۰۰ تا هفت میلیون و ۴۸۰ هزار تومان بود که در طول هفته با نوسانات جزئی در همین محدوده قیمتی معامله شد. قیمت هر گرم طلا نیز به همین صورت بود و در طول هفته در محدوده ۷۱۵ هزار تا ۷۳۰ هزار تومان تغییر کرد.

کشتی آرای در رابطه با آخرین قیمت سکه و طلا گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، طرح جدید هفت میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، نیم سکه سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۸۰ هزار تومان و سکه های یک گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: هر مثقال طلا سه میلیون و ۱۷۳ هزار تومان و هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد. حباب سکه در حدود ۳۰۰ هزار تومان بوده و آخرین نرخ ثبت شده برای هر اونس نیز ۱۷۰۵ دلار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطمئن باشید ایران و آمریکا با تعهداتی که ترامپ برای انتخاب شدن تو ریاست جمهوری به ایران داده در حال مذاکره هستند و دو طرف هیچ چیزی بیشتر از برجام بدست نمی آورند. پس دوستانی که زندگی خودشون را فروختند و دلار و سکه کردند مراقب باشند. ترامپ با کمک توافق بدون سر و صدا شاید انتخاب شود و قطعا فشار از روی ایران برداشته خواهد شد. فقط به جمله ممنون ایران ترامپ متکبر بیاندیشید؟؟؟؟,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج