جاباما
۱۰۰۲۵۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

افزایش بهای بلیت قطار شهری در مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بهاء بلیت قطار شهری از امروز صبح افزایش داشته و در رابطه با اتوبوس قرار شد بررسی مجددی انجام شود که زمان دقیق افزایش بلیت اتوبوس بعد از مذاکرات اعضاء شورا برای قیمت جدید اتوبوس اعلام خواهد شد.

ایسنا: معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بهاء بلیت قطار شهری از امروز صبح افزایش داشته و در رابطه با اتوبوس قرار شد بررسی مجددی انجام شود که زمان دقیق افزایش بلیت اتوبوس بعد از مذاکرات اعضاء شورا برای قیمت جدید اتوبوس اعلام خواهد شد.

خلیل‌الله کاظمی در خصوص اعمال افزایش قیمت بهاء بلیت مترو و اتوبوس، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که سال گذشته توسط شورای شهر داشتیم، قرار بود بهاء بلیت مترو ۲۰۰ تومان و اتوبوس ۱۰۰ تومان در سال ۹۹ اضافه شود و بلیت اتوبوس از ۶۵۰ به ۷۵۰ تومان و بلیت مترو از ۸۰۰ به ۱۰۰۰ تومان برسد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و موارد پیش آمده، شورای شهر مصوبه‌ای داد که دریافت بهاء جدید خدمات را تا ۱۵ خرداد به تعویق بیندازیم و اعمال افزایش بهاء بلیت از ۱۶ خرداد عملی شود.

کاظمی ادامه داد: در همین حین با توجه به اینکه برخی دوستان، همکاران و نهادهای دولتی پشنهاداتی داشتند و اینکه حدود یک‌سوم هزینه تمام شده بلیت اتوبوس را دولت باید پرداخت کند که تاکنون محقق نشده، قرار بود مذاکرات دیگری در این زمینه انجام شود؛ بنابراین بهاء بلیت قطار شهری از امروز صبح افزایش داشته و در رابطه با اتوبوس قرار شد بررسی مجددی انجام شود که زمان دقیق اعمال افزایش بهاء بلیت اتوبوس بعد از مذاکرات اعضاء شورا برای قیمت جدید اتوبوس اعلام خواهد شد. این افزایش بها مصوبه شورا است، مگر اینکه منابع مالی از کمک‌های دولتی تامین و جایگزین شود، در غیر این صورت زمان اجرا مشخص نیست، اما افزایش بها را خواهیم داشت.

برنامه‌ای برای تعطیلی مترو و اتوبوس نداریم

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در خصوص احتمال تعطیلی مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: فعلا برنامه خاصی برای تعطیلی مترو و اتوبوس نداریم، تنها درخواست ما از شهروندان این است که حتما رعایت کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر برداشت مسافر در مترو نسبت به قبل ازکرونا به یک‌چهارم کاهش یافته؛ یعنی از ۲۴۰ هزار نفر برداشت مسافر در شبانه‌روز به ۷۵ هزار نفر رسیده. در اتوبوس نیز این کاهش اتفاق افتاده و یک‌سوم شده است؛ یعنی از ۹۰۰ هزار نفر به ۳۰۰ هزار نفر رسیده؛ بنابراین داخل اتوبوس و مترو در طول روز به طور متوسط تجمع نداریم، اما درخواستمان این است که شهروندان به جد مراقبت کنند که به دلیل شیوع‌ کرونا مجبور به تعطیلی این دو ناوگان حمل و نقل عمومی نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ...

      ننگ بر شما مدیران شهری
      چقد سکوت......
      درود بر ملت امریکای فهیم که سر هموطنشون ب پاخاستتند

    • دقیق

      مسافرت زیاد شده اونا هم اضافه میکنن دیگه اینکه ناراحتی نداره گلم شما سوار قطار نشو امارضا با اون همه عزمتش با گاری واسب ماه ها تو راه بود هیچی نفرمود مردم با هواپیما وقطار میرن مرتب قر قر میکنه گرانه دوره گرمه .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج