۱۰۰۲۵۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توتی: حاضرم برای فوتبال ایتالیا پول جمع کنم

کاپیتان اسطوره‌ای رم و پیشکسوت فوتبال ایتالیا در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده از جایگاه خود در قلب مردم ایتالیا با خبر دارد و حاضر است برای فوتبال کشورش مقابل مردم خم شود و پول جمع کند.

فرهیختگان: کاپیتان اسطوره‌ای رم و پیشکسوت فوتبال ایتالیا در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده از جایگاه خود در قلب مردم ایتالیا با خبر دارد و حاضر است برای فوتبال کشورش مقابل مردم خم شود و پول جمع کند. اظهارات فرانچسکو توتی در گفت‌وگو با نشریه لیبرو را در ادامه می‌خوانید.

اخیرا در یکی از اظهارنظرهای خود در مورد کاسانو مطالبی گفتید که با واکنش او همراه بود؟

من حقیقت را گفتم چه درباره او و چه درباره کاپلو. به‌طور کلی درباره اوضاع رم در آن زمان صحبت کردم. کاسانو شخصیت پیچیده‌ای نداشت اما در هر حال آن با هم‌تیمی‌های خود صادق نبود. گاهی واقعا اعصاب ما را خورد می‌کرد. با او مشکلی ندارم و اگر اکنون از من بپرسید می‌گویم دوست صمیمی من است. به هر حال در آن زمان روابط بین بازیکنان و فابیو کاپلو پیچیده و خاص بود و من از این اختلاف‌نظرها رنج می‌بردم. دلهره قضاوت مردم را داشتم و نمی‌توانم بگویم نظر هواداران مهم نبود، حداقل برای من بسیار اهمیت داشت.

فدراسیون فوتبال ایتالیا با شما در مورد یک کمپین کمک مالی تماس گرفته است؟

بله، درست است. در این خصوص با من و چند بازیکن قدیمی صحبت شده، در این مورد مشکلی نمی‌بینم. به‌خاطر کمک به فوتبال ایتالیا حاضرم مقابل مردم تعظیم کنم و خم شوم و از آنها بخواهم به فوتبال ایتالیا کمک کنند. در این خصوص هیچ محدودیت یا شرطی در کار نیست و من خود را مثل سرباز در فوتبال ایتالیا می‌بینم و هر کاری از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد، اما این مردم را می‌شناسم و می‌دانم که امروز آنها بیش از هر زمانی به کمک دولت نیاز دارند. هواداران خود را می‌شناسم، دانشجویانی که در شهریه دانشگاه خود مشکل داشته‌اند اما بلیت بازی را بیش از قیمت واقعی می‌خریدند تا به باشگاه کمک شود. حاضرم برای فوتبال ایتالیا پول جمع کنم اما قبل از مردم به سراغ قشر ثروتمند جامعه می‌رود و از همه افراد مشهور و ثروتمند می‌خواهم به درخواست من پاسخ مثبت بدهند. فوتبال ایتالیا بسیار متضرر شده است.

آیا به مربیگری در رم فکر می‌کنید؟

برای آنکه زمان را از دست ندهم و فرصت‌سوزی نکرده باشم در ۱۰ سال گذشته تمام کلاس‌ها و دوره‌های لازم در فیفا و یوفا را پشت سر گذاشته‌ام. باید تجربه‌اندوزی کرده و از تیم‌های کوچک‌تر کار را آغاز کنم. رم خانه من است و روزی به آنجا برمی‌گردم اما اینکه در چه شغلی باشم، نمی‌دانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج