جاباما
۱۰۰۲۷۲۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

روشن: تعلیق فوتبال خیلی هم برای ما بد نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فوتبالی که وضعیتش به این شکل است که اساسنامه اش این همه ایراد دارد و فدراسیون جهانی ما را تهدید به تعطیلی کرده همان بهتر که مدتی تعطیلش کنیم.

خبرورزشی: حسن روشن که معتقد است تهدید فیفا خیلی هم جدی نیست در این خصوص با ما همکلام شد.

آقای روشن! از اوضاع استقلال خبر دارید؟

نه زیاد! مدتی است درگیر کار‌های شخصی‌ام هستم و فرصت نمی‌کنم اخبار استقلال را دنبال کنم. فقط می‌دانم دیاباته و میلیچ برگشته‌اند که این می‌تواند برای هفته‌های باقی‌مانده تا پایان لیگ کمک حال کادر فنی باشد.

از وضعیت فدراسیون و نامه تعلیق فیفا خبر دارید؟

باعث تأسف است که ما باید این‌قدر در مدیریت و نوشتار یک اساسنامه معمولی ضعیف عمل کنیم که فدراسیون بین‌المللی فوتبال به ما ایراد بگیرد. این برای فوتبال ایران که در آسیا حساب ویژه‌ای روی آن باز می‌شود، خوب نیست. البته فیفا هم خیلی در این باره جدی نیست، اما جالب نیست که ایران را تعلیق کنند. بعد از سه ماه تعطیلی فوتبال، شنیدن این خبر فشار سنگینی روی اهالی فوتبال ایجاد می‌کند، اما شاید در هر شری یک خیری هم باشد. چون به هر حال هستند افرادی که از داخل برای فوتبال می‌زنند. یک عده هم از ایران رفته‌اند و با بزرگنمایی ایراد‌های فوتبال ایران دنبال سنگ‌اندازی در فدراسیون فوتبال هستند و در نهایت باید راحت گفت از ماست که بر ماست.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

خب باعث تأسف است که فوتبال ما پر شده از پول و دلالی! هرجا هم که این‌ها باشد کار درست پیش نمی‌رود. یعنی کسی دلش برای خود فوتبال نمی‌سوزد. متأسفانه ما در همه‌چیز افراط و تفریط داریم و تعادل را رعایت نمی‌کنیم. یک مثل مهم در این باره هست که می‌گوید زیاده از حد با دشمنت بدی نکن، چون ممکن است روزی همان دشمن دوست شود و یا اینکه این‌قدر رازهایت را به دوستت نگو، چون ممکن است روزی دشمنت شود. متأسفانه ما در روابط اداری حد و مرز‌ها را نمی‌شناسیم. وقتی یک نفر اشتباهی مرتکب می‌شود این‌قدر او را می‌زنیم و در حد نابودی می‌خواهیم از بین ببریمش. وقتی یک نفر کار خوبی انجام می‌دهد این‌قدر او را عزیز می‌کنیم و روی سر می‌گذاریم که فردا همان فرد ممکن است به هر دلیلی از مجموعه جدا شود و انتقام بگیرد. در کل فکر می‌کنم حتی اگر فوتبال ما تعلیق شود هم اتفاق بدی نمی‌افتد.

چطور؟

فوتبالی که وضعیتش به این شکل است که اساسنامه اش این همه ایراد دارد و فدراسیون جهانی ما را تهدید به تعطیلی کرده همان بهتر که مدتی تعطیلش کنیم و دوباره با حضور جوانان ۲۰ ساله و ۲۴ ساله آن را بالا بیاوریم. هرچند که در این بین یک نسل از فوتبال یعنی فوتبالیست‌های بین ۲۴ تا ۳۰ سال از بین می‌روند ولی به‌هرحال همین تعطیلی ممکن است در نهایت به سود فوتبال ایران شود. خیلی کشور‌ها فوتبال‌شان را در روز‌های این‌چنینی تعطیل کردند و دوباره بعد از سه، چهار یا پنج سال با قدرت برگشتند. شاید این هم یک اتفاق خیر برای فوتبال ما باشد.

راستی شایعه شده بود شما بیماری کرونا گرفته‌اید؟ این موضوع حقیقت داشت؟

خیر! متأسفانه به من لطف داشتند و فقط باعث نگرانی خانواده شدند. من سرماخوردگی بدی داشتم که به خاطرش در خانه بستری شدم ولی الان رو به بهبودی هستم و شرایطم خیلی خوب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی باید زبان تو را تعلیق کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج