۱۰۰۲۷۷۷
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

نگرانی مردم از ابتلا به کرونا به کمترین میزان رسید

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران اعلام کرده است نتایج اجرای ۶ موج نظرسنجی توسط این مرکز و دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری تهران نشان می‌دهد، نگرانی شهروندان تهرانی از ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا، در نیمه خرداد ۱۳۹۹ کاهش پیدا کرده است و ۴۱ درصد شهروندان به مقدار «زیاد» نگران ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا هستند. این رقم پایین‌ترین درصد، در طول اجرای ۶ موج نظرسنجی است.

ایسنا: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران اعلام کرده است نتایج اجرای ۶ موج نظرسنجی توسط این مرکز و دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری تهران نشان می‌دهد، نگرانی شهروندان تهرانی از ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا، در نیمه خرداد ۱۳۹۹ کاهش پیدا کرده است و ۴۱ درصد شهروندان به مقدار «زیاد» نگران ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا هستند. این رقم پایین‌ترین درصد، در طول اجرای ۶ موج نظرسنجی است.

بر اساس نتایج جدیدترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) و دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری تهران، از هر ۱۰ شهروند تهرانی، چهار نفر نگران ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا است.

براساس نتایج این نظرسنجی، ۴۱ درصد از پاسخگویان به مقدار «زیاد»، ۲۲ درصد به مقدار «متوسط» و ۳۷ درصد به مقدار «کم» نگران ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا هستند.

نتایج به تفکیک گروه‌های مختلف نشان می‌دهد، زنان بیشتر از مردان نگران ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا هستند. جوانان زیر ۳۰ سال نسبت به سایر گروه‌های سنی نگرانی کمتری دارند. بین افراد با تحصیلات دانشگاهی و غیردانشگاهی نیز تفاوت معناداری مشاهده نمی‌شود.

موج ششم نظرسنجی ابعاد شیوع ویروس کرونا در تهران به سفارش دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران توسط ایسپا به صورت تلفنی، با جامعه آماری شهروندان بالای ۱۸ سال ساکن شهر تهران و با حجم نمونه ۱۰۵۵ در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ اجرا شده است.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران اعلام کرده است، نتایج اجرای ۶ موج نظرسنجی توسط این مرکز و دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری تهران نشان می‌دهد، نگرانی شهروندان تهرانی از ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا، در نیمه خرداد ۱۳۹۹ کاهش پیدا کرده است.

با توجه به نتایج نظرسنجی، به نظر می‌رسد اوج نگرانی شهروندان، مربوط به اوایل اردیبهشت، زمانی که دولت پس از چند هفته تعطیلی، تصمیم به بازگشایی مجدد کسب و کارها گرفت، است و بعد از آن، از میزان نگرانی شهروندان کاسته شده است.

۶ موج نظرسنجی درخصوص ابعاد شیوع ویروس کرونا در تهران به سفارش دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران توسط ایسپا به صورت مصاحبه تلفنی، با جامعه آماری شهروندان بالای ۱۸ سال ساکن شهر تهران، اجرا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      براشون دیگه فرقی نداره حتما

    • یک هموطن

      مردم دیدند اگر به توصیه های پزشکی(کرونا ) میخواهند عمل کنند از گرسنگی می می میرن. برای همین چون برای امرار معاش مجبورا برن سرکار. حالا اگر توی این جریان به کرونا مبتلا شوند از بد شانسیه.

    • جعفر۴۴

      مردم تابع جو هستند ، دولتی ها با باز کردن اماکن عمومی ، به مردم پالس میدن که وضعیت عادی شده ، مردم توصیه را نمیشنوند ، بلکه عملکردها را میبینند ، عملکرد دولت حاکی از اینه که اوضاع تحت کنترله ، حالا وزیر بهداشت حنجره خودشو پاره کنه ، اثری نداره ، ما ایرانی هستیم ، زیر بار زور نمیریم مگه اینکه زور خیلی پرزور باشه

    • ******* shanjani ******

      .... بدرود .. ای ماسک.. ای دستکش های فریزری یکبار مصرف !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج