۱۰۰۲۹۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جلالی: قرارداد ویلموتس قابل هضم نیست

مجیدجلالی معتقد است که انتخاب سرمربی تیم ملی نه براساس پارامترهای فنی و اصولی که حاصل فرار از فشار برفدراسیون فوتبال بوده است.

ورزش سه: مجیدجلالی معتقد است که انتخاب سرمربی تیم ملی نه براساس پارامترهای فنی و اصولی که حاصل فرار از فشار برفدراسیون فوتبال بوده است.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر که میهمان شبکه خبر بود در ارتباط با اتفاقاتی که در ارتباط با قرارداد مارک ویلموتس رخ داده است گفت :" این موضوع قابل هضمی برای اهالی فوتبال نیست."

او افزود:" بعد از اینکه سال ها فوتبال ما از بابت مربیان خارجی متضرر شده و فوتبالمان بهره زیادی هم نبرده است زمان آن رسیده یه که در این زمینه تجدید نظر و فکر های بهتری بکنیم."

جلالی گفت:" شاید مجبور باشیم برای چند سال آینده مربی خارجی بیاوریم اما یک رو باید این زنجیره قطع کنیم. متاسفانه بیست سال آنقدر تبلیغ شده که باور عمومی نسبت به توانایی مربی داخلی از بین رفته و کسی مربی داخلی را نمی پذیرد. وقتی هم یک مربی داخلی انتخاب می شود آنقدر موج منفی زیاد که نمی گذارد کار پیش برود.

او اضافه کرد:" از بین رفتن باور عمومی نسبت به مربی داخلی حاصل یک کار سازماندهی شده بود که می خواست کل مربیان کشور را بی هویت کند و مربیانی از خارج بیاورند که در سطح دنیا هم اعتبار و جایگاهی ندارند."

مربی با تجربه فوتبال ایران درباره قرارداد ویلموتس گفت:" بندهای قرارداد ویلموتس تعجب برانگیز است. چون می خواهند به هر شکل ممکن طرف را متقاعد به آمدن کنند چنین بندهایی را گذاشته اند اما این یک اتفاق تحقیرآمیز است و خوشحال کننده نیست."

او همچنین گفت:" این نوع قرارداد بستن حاصل فشاری است که در آن مقطع زمانی وجود داشت. روی فدراسیون فشار وجود داشت که چرا سرمربی تیم ملی را انتخاب نمی کند. اما انتخاب مربی برای تیم ملی در ایران حاصل یک برنامه و براساس پارامترهای خاص نیست. در شرایطش قرار می گیریم و می گوییم حالا چه کسی را بیاوریم؟ حالا آنکه روابط و مدیربرنامه قوی تری داشته باشد موفق تر خواهد بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج