۱۰۰۳۴۸۷
۵۵۹۷
۵۵۹۷
پ

مرکز لیزر در هروی

لیزر مو‌های زائد امری کاملا تخصصی می‌باشد و در صورت انجام شدن آن توسط فردی ناشی ممکن است نتایجی کاملا عکس چیزی که انتظار می‌رود، داشته باشد. اگر از ساکنین منطقه هروی تهران هستید و قصد دارید برای انجام لیزر اقدام کنید، در ادامه با برترین‌ها همراه باشید تا شما را با چند مرکز لیزر در هروی آشنا کنیم.

برترین‌ها: اهمیت رسیدگی به پوست، مو و زیبایی هر روز افزایش می‌یابد و تعداد کلینیک‌های زیبایی نیز به همان میزان رو به افزایش است. لیزر مو‌های زائد یکی از اصلی‌ترین خدمات زیبایی این روز‌ها در کلینیک‌های زیبایی می‌باشد. در سطح شهر تعداد زیادی مرکز لیزر وجود دارد که به طور تخصصی به انجام لیزر می‌پردازند. زیرا لیزر می‌تواند باعث کاهش دائمی مو‌های تمام نقاط بدن و تقریبا عوارض جانبی شود و این روز‌ها بسیار رواج یافته است.

لیزر مو‌های زائد امری کاملا تخصصی می‌باشد و در صورت انجام شدن آن توسط فردی ناشی ممکن است نتایجی کاملا عکس چیزی که انتظار می‌رود، داشته باشد. پس بهتر است این کار را به مراکز تخصصی لیزر بسپارید تا بهترین نتایج را بگیرید. در مراکز تخصصی لیزر ابتدا نوع پوست و مو‌های شما بررسی می‌شود و متناسب با نوع پوست و موی شما دستگاه لیزر شما انتخاب شده و انجام می‌شود.

مرکز لیزر در هروی

اگر از ساکنین منطقه هروی تهران هستید و قصد دارید برای انجام لیزر اقدام کنید، در ادامه با برترین‌ها همراه باشید تا شما را با چند مرکز لیزر در هروی آشنا کنیم.

۱. مرکز پوست حکیمان

این کلینیک زیبایی که به صورت حرفه‌ای و تخصصی به انجام لیزر نیز می‌پردازد، از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا استفاده می‌کند. در حال حاضر دستگاه‌های لیزر الکساندرایت مشهورترین مدل به حساب می‌آیند. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا که توسط شرکت آمریکایی کندلا ساخته شده است، بیشتر در مراکز زیبایی آمریکا به کار می‌رود و در کشور ما به دلیل قیمت نسبتا بالای آن تعداد زیادی از آن وجود ندارد. اگر قصد انجام لیزر موهای زائد دارید می‌توانید با دریافت وقت قبلی به این کلینیک مراجعه کنید.

  • آدرس: پاسداران، میدان هروی، خیابان وفا منش، ایتدای مکران شمالی، مرکز زیبایی حکیمان، طبقه اول

مرکز لیزر در هروی

۲. کلینیک دکتر دریاباری

این مرکز زیبایی علاوه بر انجام خدمات لیزر ، خدمات پوستی از جمله میکرودرم، میکرونیدلینک، لیفتینگ و ... را نیز انجام می‌دهد. برای رفع مو‌های زائد در این مرکز لیزر در هروی، هر دو دستگاه لیزر الکساندرایت و دایود موجود می‌باشند که متناسب با پوست شما مو‌های زائد بدنتان با یکی از این دو دستگاه، بدون درد و سوختگی، رفع می‌شود.

  • آدرس: پاسداران، میدان هروی، برج هروی، بلوک A، طبقه ۶

۳. کلینیک دکتر زرگنج فرد

این کلینیک زیبایی نیز یکی دیگر از مراکز لیزر در برج هروی می‌باشد که تحت نظر دکتر زرگنج فرد انجام می‌شود. دستگاه لیزر مورد استفاده در این کلینیک دستگاه لیزر الکساندرایت است که بدون درد و سوختگی انجام میپذیرد. خدمات زیبایی دیگری از جمله هایفو، مزوتراپی، رفع افتادگی چلک و ... نیز در این مرکز انجام می‌شود.

  • آدرس: میدان هروی، برج هروی، ورودی B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲

مرکز لیزر در هروی

۴. کلینیک فوق تخصصی پوست و موی تابا

در این کلینیک نیز به طور تخصصی لیزر مو‌های زائد انجام می‌شود. کلینیک تابا با بیش از ۲۰ سال تجربه با کادری مجرب تا کنون توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. لازم به ذکر است کلیه امور و خدمات مرتبط با پوست و مو در این کلینیک تخصصی انجام می‌پذیرد.

  • آدرس: پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، نبش بن بست مظفریان، پلاک ۲۹

مرکز لیزر در هروی

اگر ساکن منطقه هروی و یا نزدیک به این منطقه هستید و قصد اقدام برای لیزر مو‌های زائد خود را دارید، می‌توانید از گزینه‌های مطرح شده ما برای مرکز لیزر در هروی کمک بگیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج