۱۰۰۳۷۲۲
۶ نظر
۵۰۶۴
۶ نظر
۵۰۶۴
پ

راهنمای خرید ریش تراش، آقایان بخوانند

یکی از دغدغه‌های همیشگی آقایان اصلاح و مرتب کردن مو‌های صورت است. به همین دلیل هم داشتن یک ریش تراش خوب و مناسب می‌تواند خیال آن‌ها را به مراتب راحت‌تر کند. اما چگونه می‌توان در خرید ریش تراش هوشمندانه عمل کرد تا در نهایت هم بتوان به محصولی ایده‌آل و مناسب دست یافت؟

برترین‌ها: یکی از دغدغه‌های همیشگی آقایان اصلاح و مرتب کردن مو‌های صورت است. به همین دلیل هم داشتن یک ریش تراش خوب و مناسب می‌تواند خیال آن‌ها را به مراتب راحت‌تر کند. اما چگونه می‌توان در خرید ریش تراش هوشمندانه عمل کرد تا در نهایت هم بتوان به محصولی ایده‌آل و مناسب دست یافت؟ در این مطلب همراه ما باشید تا به موضوع راهنمای خرید ریش تراش بپردازیم و شما را با صفر تا صد نکات خرید ریش تراش آشنا کنیم.

راهنمای خرید ریش تراش، آقایان بخوانند

انواع ریش تراش

به طور کلی باید بگوییم که ریش تراش‌هایی که امروزه در بازار موجود هستند و به فروش می‌رسند در دو دسته‌بندی کلی قرار می‌گیرند:

ریش تراش دوار: این نوع از ماشین‌های ریش تراش دارای مکانیزم تیغه‌های دواری هستند که به صورت کاملاً انعطاف‌پذیر فرآیند اصلاح صورت را به انجام می‌رسانند. تیغه‌های این دستگاه مو‌های صورت را بلند کرده و آن را می‌تراشد. حرکت دادن این نوع از ماشین‌های ریش تراش بر روی گوشت صورت بسیار راحت است و به همین دلیل نیز شما می‌توانید آن را در جهات مختلفی حرکت داده و صورت خود را اصلاح کنید. از دیگر مزایای ریش تراش‌های دوار صدای کم موتور این دستگاه‌هاست. استفاده از این نوع ریش تراش‌ها برای کسانی که مایل به اصلاح روزانه صورت خود نیستند و یا اینکه مو‌های بسیار ضخیمی دارند مناسب خواهد بود. با این حال باید این را نیز اضافه کنیم که ریش تراش‌های دوار برای پوست‌ها حساس مناسب نیستند و نسبت به مدل دیگر، وزن نسبتاً زیادی دارند.

راهنمای خرید ریش تراش، آقایان بخوانند

ریش تراش فویلی: این نوع از ریش تراش‌ها دارای تیغه‌های نوسانی در پشت ورقه‌های فلزی سوراخ مانند هستند. قسمت فویلی این دستگاه مو‌های صورت را بلند کرده و آن را به سمت تیغ دستگاه هدایت می‌کند. به همین دلیل هم معمولاً اصلاح صورت با این دستگاه‌ها کاملاً مرتب و تمیز خواهد بود. این نوع از دستگاه‌های ریش تراش معمولاً دارای ۳ یا ۴ تیغه هستند که به شما کمک می‌کنند تا اصلاح صورت سریع و همین‌طور تمیزتری داشته باشید. با این حال باید بگوییم که موتور ریش تراش‌های فویلی صدای بلندی دارند و قادر به کوتاه کردن مو‌های بلند نیستند.

راهنمای خرید ریش تراش، آقایان بخوانند

علاوه بر این دسته‌بندی، ماشین‌های ریش تراش از جنبه‌های متفاوت‌تری نیز به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند، برای مثال برقی یا باتری بودن آن‌ها:

ریش تراش با باتری: ماشین‌های ریش تراشی که با باتری کار می‌کنند خود نیز به دو دسته قابل شارژ و غیرقابل شارژ تقسیم می‌شوند. معمولاً مدل‌های جدید این نوع از ریش تراش‌ها باتری‌های قابل شارژ دارند و به همین دلیل نیز کاربرد و استفاده راحت‌تری را به دنبال دارند. در این میان باید اضافه کنیم که باتری‌های قابل شارژ ماشین‌های ریش تراش غالباً هزینه دستگاه را بالاتر می‌برند، اما با وجود این مسئله نسبت به باتری‌های غیرقابل شارژ که نیاز به تعویض مرتب دارند هزینه نهایی کمتری را به همراه خواهند داشت.

ریش تراش برقی: این نوع از ریش تراش‌ها دیگر دغدغه چگونگی کارکرد باتری را ندارند و با کمک یک پریز برق به خوبی کار می‌کنند، اما مسئله‌ای که در رابطه با این نوع از ریش تراش‌ها وجود دارد موقعیت پریز برق است. در چنین حالتی شما باید به دنبال یک پریز برقی باشید که در نزدیکی آینه قرار داشته باشد تا بتوانید در زمان اصلاح به خوبی خود را در آینه ببینید. علاوه بر این مسئله دیگری که در خرید ریش تراش‌های برقی باید در نظر داشته باشید طول سیم برق آن‌هاست. سیم برق ریش تراش‌های برقی باید به اندازه‌ای بلند باشد که بتوانید دست خود را به راحتی حرکت داده و به اصطلاح راه‌دست داشته باشید.

راهنمای خرید ریش تراش، آقایان بخوانند

نکات خرید ماشین ریش تراش

برای آنکه بتوانید دستگاه ریش تراش مناسبی را برای خود خریداری کنید باید نکات متفاوتی را در ضمن خرید خود در نظر داشته باشید تا در نهایت نیز به محصولی مناسب و انتخابی هوشمندانه دست یابید. یکی از اولین مسائلی که در خرید دستگاه ریش تراش باید مدنظر قرار دهید راحتی ارگونومیک دستگاه است. به طور کلی بهتر است که دستگاه ریش تراش شما قابلیت ارگونومیک و طراحی مناسبی داشته باشد. به همین دلیل هم در زمان استفاده طولانی‌مدت از ریش تراش دست شما خسته نخواهد شد. به همین دلیل هم باید به دنبال ریش تراش‌هایی باشید که وزن کمتری دارند و اصطلاحاً خوش‌دست‌تر هستند.

مسئله دیگری که می‌تواند در انتخاب ریش تراش موردنظر شما تأثیرگذار باشد سهولت تمیز شدن دستگاه است. به طور کلی سه روش برای تمیز کردن دستگاه ریش تراش وجود دارد. در روش اول، بیشتر ریش تراش‌ها نوعی برس و فرچه کوچک دارند که با کمک آن می‌توان دستگاه را به خوبی تمیز کرد. در روش دوم بسیاری از مدل‌های ریش تراش این امکان را دارند که بتوانید آن را با آب به خوبی شست‌وشو دهید. در نهایت نیز در روش سوم که غالباً مربوط به مدل‌های خاص‌تری هستند، سیستم تمیز کردن خودکار دستگاه با کمک مایع بهداشتی می‌تواند دستگاه شما را به خوبی تمیز کند. البته باید بگوییم که این مدل از ریش تراش‌ها غالباً قیمت بسیار بالایی دارند.

راهنمای خرید ریش تراش، آقایان بخوانند

بیشتر دستگاه‌های ریش تراشی که در بازار موجود هستند امکان اصلاح خط ریش را دارند و با کمک آن‌ها می‌توان مو‌های جلوی گوش و همین‌طور سایر مو‌های بلند را نیز اصلاح کرد. توصیه ما این است که به سراغ ماشین‌های ریش تراشی بروید که طول تیغه اصلاح خط ریش آن‌ها متوسط باشد، چراکه اگر این تیغه‌ها کوتاه باشند اصلاح خط ریش به خوبی صورت نمی‌گیرد و اگر هم خیلی بلند باشد ظرافت و دقت در اصلاح، نتیجه‌ای نخواهد داشت.

بیشتر آقایان ترجیح می‌دهند که صورت خود را زیر دوش اصلاح کنند. به همین دلیل هم بهتر است که به دنبال ماشین‌های ریش تراشی بروید که ضد آب هستند. امروزه مدل‌های بسیاری از ریش تراش در بازار وجود دارد که حتی اگر کاملاً ضد آب نباشد دارای سری‌های ضد آب است که شست و شوی آن را برای شما به مراتب راحت‌تر می‌کند. در این میان باید اضافه کنیم که مقاومت ریش تراش‌ها در برابر نفوذ آب، درجه‌بندی‌های متفاوتی دارد. مقاومت در برابر رطوبت و همین‌طور سطح حفاظت ماشین ریش تراش در برابر چیز‌هایی مثل گردوغبار با پارامتر IPxy نشان داده می‌شود. این پارامتر می‌تواند میزان قابل‌استفاده بودن دستگاه ریش تراش شما در حمام و یا استفاده هم‌زمان ریش تراش و کف ریش را مشخص کند.

راهنمای خرید ریش تراش، آقایان بخوانند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط سه تیغه های یکبارمصرف سیلور!باکف صورت کاسپین!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ

      • رضا

        آره خدایی
        کم خرج، راحت، بدون دردسر

    • بدون نام

      پاناسونیک بعدم فیلیپس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول فیلیپس هلند بعد پاناسونیکه ژاپن ۱۷ ساله فیلیپس دارم جزء تعویض تیغه هاش هیچ مشکلی براش پیش نیومده که اونم البته مشکل حساب نمیشه

    • بدون نام

      یه ریش تراش متوسط 4 میلیونه. همون بهتر ریش بزاریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج