جاباما
۱۰۰۳۹۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سامان قدوس و یارانش در لوشامپیونه ماندنی شدند

تیم‌های آمیا و تولوز از سقوط به دسته پایین‌تر گریختند و فصل بعد هم در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی فرانسه بازی خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم: دادگاه ملی فرانسه با سقوط تیم‌های آمیا و تولوز در فصل نیمه‌تمام ۲۰-۲۰۱۹ لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه مخالفت کرد. به این ترتیب آمیا که سامان قدوس را در اختیار دارد به همراه تولوز فصل آینده هم در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی فرانسه به رقابت خواهند پرداخت. سازمان لیگ فوتبال فرانسه حالا با این شرایط باید برنامه‌ریزی جدیدی برای برگزاری مسابقات فصل آینده لوشامپیونه با ۲۲ تیم انجام دهد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت اعضای هیئت مدیره سازمان لیگ فوتبال فرانسه با اکثریت آرا، رأی به مختومه اعلام شدن لیگ‌های دسته اول و دسته دوم این کشور در فصل ۲۰-۲۰۱۹ دادند و ضمن معرفی پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان، اعلام شد تیم‌های تولوز و آمیا به دسته دوم سقوط می‌کنند و لوریان و لنس هم از دسته دوم به لوشامپیونه صعود خواهند کرد.

پیش از این هم لیگ فوتبال حرفه‌ای فرانسه (FPL) به طور رسمی اعلام کرد پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی از تاریخ ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) باز خواهد شد و باشگاه‌های فرانسوی قادر خواهند بود از این تاریخ با یکدیگر بر سر بازیکنان مذاکره کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج