۱۰۰۴۰۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فلاح‌زاده: همه جا باز شده، غیر از فوتبال

دروازه‌بان سایپا معتقد است فوتبالیست‌ها می‌توانند همانند پرستاران موجب شادی و دلگرمی مردم شوند.

ورزش سه: دروازه‌بان سایپا معتقد است فوتبالیست‌ها می‌توانند همانند پرستاران موجب شادی و دلگرمی مردم شوند.

حامد فلاح‌زاده درباره شروع دوباره مسابقات گفت: ما مشکلی بخاطر برگزاری مسابقات نداریم و اتفاقا استقبال هم می‌کنیم. واقعا دل ما برای بازی‌ها تنگ شده و امیدوار هستم در زمان مقرر و رعایت مسائل بهداشتی، دوباره مسابقات فوتبال شروع شود.

او ادامه داد: خدا را شکر وضعیت کرونا در کشور بهتر شده و با توجه به اینکه تقریبا جایی تعطیل نیست، بهتر است با رعایت تمام مسائل و در نظر گرفتن قوانین خاص بهداشتی، دوباره مسابقات را برگزار کنند تا در این شرایط فوتبال موجب دلخوشی مردم شود. خوشبختانه تمرینات ما بدون مشکل در حال انجام است و به نظرم اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، بازی‌ها نیز با شرایط خوبی انجام خواهد شد.

دروازه‌بان باتجربه سایپا یادآور شد: در ماه‌های گذشته پزشکان و پرستاران کمک حال مردم بودند و در هر شرایطی زحمت کشیدند و موجب دلگرمی و خوشحالی هموطنان شدند، حالا نوبت ما بازیکنان است تا مردمی که در خانه مانده‌اند را سرگرم کنیم و موجب شادی آنها شویم. این کمترین کاری است که از دست ما فوتبالیست‌ها برمی‌آید و امیدوار هستم مسؤولان نیز شرایط مردمی که در خانه هستند را در نظر بگیرند و با برگزاری بازی‌ها، آنها را خوشحال کنند.

فلاح‌زاده تاکید کرد: به نظرم لیگ باید شروع شود چون همه جا باز شده و دلیلی ندارد که تعطیلی فوتبال اتفاق بیفتد. اگر تصمیم به تعطیلی فوتبال بگیرند، امید و نشاط هم در جامعه از بین می‌رود.

او درباره شرایط سایپا و توانایی این تیم در بهتر شدن جایگاه‌اش عنوان کرد: ۱۰۰ درصد در ادامه فصل نتیجه می‌گیریم. تیم ما روز به روز بهتر شده و از این به بعد هم همینطور می‌شود. تمام هدف ما موفقیت سایپا و رسیدن به جمع تیم‌های میانه جدول است که این مهم با سختکوشی در کار و هدایت آقای صادقی اتفاق می‌اُفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج