۱۰۰۴۰۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دیبالا: مقابل نژادپرستی در فوتبال سکوت نمی‌کنیم

ستاره ۲۶ساله آرژانتینی و مهره کلیدی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در مصاحبه با یک خبرگزاری آمریکایی اعلام کرد که رفتارهای نژادپرستانه در فوتبال اروپا کم نیست و به‌عنوان یک بازیکن مقابل نژادپرستی دیگر سکوت نمی‌کند.

فرهیختگان: ستاره ۲۶ساله آرژانتینی و مهره کلیدی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در مصاحبه با یک خبرگزاری آمریکایی اعلام کرد که رفتارهای نژادپرستانه در فوتبال اروپا کم نیست و به‌عنوان یک بازیکن مقابل نژادپرستی دیگر سکوت نمی‌کند. متن گفت‌وگوی سی‌ان‌ان با دیبالا را بخوانید.

از یوونتوس آغاز کنیم، جایی که به نظر می‌رسد کمی نگران ماندن تو هستند!

بله، همین‌طور است. این رفتار صحیح نیست وقتی همه‌چیز خوب بود، آنها به یاد من نبودند و حتی خواستند من را به پاری‌سن‌ژرمن بفروشند، یک‌بار هم به من گفتند به پیشنهاد منچستریونایتد یا تاتنهام فکرکنم؛ این عادلانه نبود و واقعا ماه‌های بسیار بدی را سپری کردم. بعدها که اوضاع بهتر شد، آنها نگران رفتن من شدند، این رفتار حرفه‌ای نبود.

آیا قرار است قرارداد خود را تمدید کنی؟

اکنون چیزی مشخص نیست، یک سال و نیم از قرارداد من باقی مانده و من می‌دانم که باشگاه به‌خاطر کرونا دچار مشکلات زیاد مالی شده است. من در شرایط خوبی به سر می‌برم و حس خوبی دارم. با اتمسفر باشگاه مشکلی ندارم، همین‌طور با رئیس و کادر باشگاه از وقتی که مربی عوض شد همه‌چیز در تیم به‌خوبی پیش می‌رود. اکنون باید بگویم این بستگی به یوونتوس دارد و آنها باید تصمیم بگیرند.

درمورد بارسلونا چه فکری می‌کنی؟

حقیقت این است که یک باشگاه عالی در کلاس جهانی است و وقتی مسی را دارد، کمتر مهاجمی به درخشش در آن تیم فکر می‌کند. به‌هرحال اگر روزی پیشنهاد رسمی به من برسد حتما به آن توجه خواهم کرد. من در یوونتوس احساس آرامش دارم.

درمورد مساله شوم نژادپرستی با توجه به ماجرای جورج فلوید چه نظری داری؟

شرم‌آور است و البته این اولین‌ یا آخرین‌بار نبوده، در فوتبال هم از این اتفاقات زیاد رخ می‌دهد؛ ماجرای کین در کالیاری یا اتفاق‌هایی که برای بالوتلی رخ داد. نمی‌شود این وضعیت را تحمل کرد. به‌عنوان یک بازیکن باید بگویم که مقابل نژادپرستی دیگر سکوت نخواهم کرد.

بیماری کرونا در چه مرحله‌ای است؟

بیشتر از زمانی که انتظار داشتم به ویروس کرونا مبتلا بودم، اما اکنون احساس خیلی بهتری دارم. صددرصد آماده نیستم، اما کاملا خوب هستم. خیلی پیشرفت کرده‌ام. به تمرینات بازگشته‌ایم و فوتبال درحال بازگشت است. به‌زودی کاری را که دوست داریم، انجام داده و از آن لذت خواهیم برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه میخوای علیه نژادپرستی سکوت نکنی اول بیا ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج