جاباما
۱۰۰۴۳۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ادامه کوپا ایتالیا بدون وقت‌های اضافه

فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که در صورت به تساوی کشیده شدن بازی ها در وقت معمول در جام حذفی، بلافاصله ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز خواهد بود.

ورزش سه: فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که در صورت به تساوی کشیده شدن بازی ها در وقت معمول در جام حذفی، بلافاصله ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز خواهد بود.

بعد از اینکه ویروس کرونا باعث ایجاد یک وقفه سه ماهه در انجام مسابقات ورزشی ایتالیا از جمله فوتبال این کشور شد، حالا قرار شده که بازی ها از روز جمعه با برگزاری دیدار بین دو تیم یوونتوس و میلان در چهارچوب مرحله برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا از سرگرفته شود. همچنین در دیگر بازی این مرحله ناپولی و اینتر در روز شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در روزهای گذشته صحبت های زیادی در رابطه با احتمال حذف وقت های اضافه از بازی های مرحله نیمه نهایی و فینال کوپا ایتالیا به گوش رسید. حالا و در همین رابطه فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد در ادامه مسابقات کوپا ایتالیا وقت اضافه ای در کار نخواهد بود و در صورت به تساوی کشیده شدن بازی ها در وقت های معمول، بلافاصله ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز خواهد بود.

به نظر می‌رسد مسئولان فوتبال ایتالیا این تصمیم را به منظور جلوگیری از خستگی بازیکنان در نظر گرفته اند. ستاره‌های هر ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا کمتر طی ماه های اخیر فرصت تمرین کردن داشته اند و از آمادگی صددرصدی برخوردار نیستند. از طرف دیگر کشیده شدن بازی ها به تابستان و گرمای هوا نیز می تواند یکی دیگر از دلایل اتخاذ این تصمیم تلقی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج